عمومی | موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور

گزارش بازدید رئیس موسسه از مرکز تحقیقات وآموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان

جناب آقای دکتر حسین جعفری رئیس موسسه روز سه‌شنبه ۱۶ مهرماه سال‌جاری به منظور بازدید یک‌روزه از فعالیت‌های تحقیقاتی بخش تحقیقات گیاه‌پزشکی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان و شرکت در آیین نکوداشت استاد گرانقدر جناب آقای دکتر جعفر ارشاد در شهرستان گرگان حضور یافت.
ایشان در ابتدای این بازدید به همراه جناب آقای دکتر رسول زارع قائم مقام محترم سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی و جناب آقای دکتر اسکندر زند مشاور وزیر و مشاور عالی ریاست سازمان تحقیقات در جلسه‌ای که با حضور آقایان دکتر فرجی رییس، دکتر کیانی معاون پژوهشی و آقاجانی معاون آموزشی مرکز تحقیقات گلستان و ‌سرکار خانم دکتر یونس‌آبادی رئیس بخش تحقیقات گیاه‌پزشکی، اعضای هیات علمی، محققان و کارشناسان بخش گیاه‌پزشکی در محل دفتر بخش انجام شد، شرکت نمودند. ابتدا خانم دکتر یونس‌آبادی به معرفی بخش و اعضاء آن پرداخته و سپس به بررسی مشکلات و موانع بخش گیاهپزشکی اشاره نمود. در ادامه گزارشی از فعالیت‌ها، امکانات، نیازمندی‌ها و مشکلات موجود به استحضار شرکت کنندگان در جلسه رسانده شد و مدیران حاضر نیز رهنمودها و نقطه نظرات خود را در زمینه مسایل مطرح شده بیان نمودند.
در ادامه آقای دکتر جعفری به اتفاق آقای دکتر زارع، آقای دکتر زند، آقای دکتر آقاجانی و همکاران بخش و مرکز گلستان در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان یافته و در مراسم نکوداشت دانشمند فرهیخته جناب آقای دکتر ارشاد شرکت کردند.