عمومی | دانشگاه گنبد کاووس

برگزاری مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراسم معارفه دانشجویان نو ورود دانشگاه  در روز ۱۸ مهر ماه ۱۳۹۸ با حضور رئیس دانشگاه، معاونین، مدیران، اساتید و دانشجویان برگزار گردید .


دکتر ابوالفضل طهماسبی رئیس دانشگاه گنبدکاووس در این مراسم ضمن خیر عرض خیر مقدم به دانشجویان و تبریک به مناسبت راهیابی به دانشگاه، اظهار داشت که خانواده دانشگاه گنبدکاووس در تلاش برای تدارک امکانات و شرایط تحصیلی آسوده برای عزیزان در حال تحصیل می باشد.
ایشان تربیت نیروهای متخصص را مایه افتخار دانشگاه گنبدکاووس دانست و ابراز امیدواری کرد که تحصیل در این دانشگاه باعث پیشرفت و ارتقا دانشجویان در مدارج علمی گردد. وی خاطر نشان کرد که اولویت  اصلی دانشجویان، تحصیل و کسب علم و مهارت است تا برای حضور در جامعه و ایفای نقش فعال در آن آماده شوند.

در ادامه‌ این مراسم سایر مسئولان دانشگاه از جمله معاونین و  مدیران دانشگاه ضمن خیرمقدم‌گویی به دانشجویان جدید، به بیان توضیحاتی در خصوص معرفی خود و فعالیت‌های حوزه های مختلف دانشگاه پرداختند.
در حاشیه این مراسم مسابقات ورزشی متنوعی  در بین دانشجویان نو ورود برگزار گردید که در پایان به برندگان این مسابقات جوایزی نفیسی اهدا شد.