تشکیل جلسه کمیته بذر در سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان
تشکیل جلسه کمیته بذر در سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان
جلسه کمیته فنی بذر در تاریخ ۹۸/۰۷/۰۷ با حضور اعضاء کمیته فنی بذر استان در دفتر معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان با دستور کار گزارش میزان فرآوری بذور خریداری شده گندم توسط شرکت های تولید کننده بذر تشکیل شد. پس از ارائه گزارش تولید بذر و میزان فرآوری بذر سه شرکت تولید کننده بذر گندم و جو(شرکت خدمات کشاورزی گندمکاران ساحل، اتحادیه تعاون روستایی بندرعباس و اتحادیه تعاون روستایی حاجی آباد) سپس مواردی توسط مسئول واحد استانی تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال در خصوص بهینه سازی شرایط انبارهای نگهداری بذر جو واقع در منطقه گهکم ، جابجایی دستگاه فرآوری بذر از منطقه فارغان به گهکم و خرید حداقل ۲ فن به منظور ایجاد تهویه مناسب برای نگهداری بذور فرآوری شده جو ارائه شد. همچنین مقرر گردیدچنانچه اشکالهای مطرح شده تا پایان آبان ماه سال جاری انجام نشود، تمدید مجوز برای تولید جو در سال جاری برای شرکت متقاضی تولید بذر صادر نشود.