عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه

به مناسبت هفته دفاع مقدس دانشجویان دانشکده علوم پزشکی مراغه با خانواده شهدا دیدار کردند

به گزارش مفدا مراغه، بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه با همکاری کانون قرآن و عترت  به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده شهید وجدی و شهید ارژنگ  دیدار کردند.

مادر شهید وجدی در مورد اخلاق و رفتار نیکو شهید بزرگوار گفت: شهدا با نثار جانشان که بزرگ‌ترین موهبت الهی است، جان شیرین خود را در راه دفاع از اسلام و ارزش‌های انسانی، اسلامی، ناموس و مرزهای اعتقادی هدیه کردند.

وی گفت: شهدای ما با بصیرت و آگاهی راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز  شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده های آن بزرگواران ،همان مسیر را با افتخار و سزبلندی طی کردند.

وی خاطر نشان کرد: باید شهادت را بالاترین توفیق دانست که نصیب شهدا شده است که با ایثار جان در راه عقاید و دفاع از میهن با تحمل سختی ها و از خود گذشتگی ها از کیان میهن ،اسلام و ملت عزیز ایران دفاع کرده اند.

همچنین دانشجویان بسیجی (خواهران) در دیدار چند ساعته خود با خانواده شهید ارژنگ از نزدیک با مادر و خواهر شهید والا مقام دیدار کردند. به امید الهی لطف و مرحمت شهدای بزرگوار شامل حال همه ی جوانان این مرز و بوم باشد.

امروز قدردانی از شهیدان و استمرار راه شهدا، وظیفه‌ای ملی و مذهبی است و امیدواریم بتوانیم راه شهدا را ادامه داده و یاد آنها را همیشه زنده نگاه‌ داریم.