عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان

سومین کنفرانس ملی نانو ساختارها

دبیر سومین کنفرانس ملی نانو ساختارها، علوم و مهندسی نانو هدف از برگزاری این کنفرانس را ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی و نیز ارتباط بهتر و بیشتر پژوهشگران نانو با دانشگاه و صنعت دانست.

معصومه فیروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کاشان ، به برگزاری کنفرانس ملی نانو ساختارها، علوم و مهندسی نانو اشاره و اظهار کرد: بیست و دوم آبان ماه سومین کنفرانس ملی نانو ساختارها با هدف ارائه آخرین یافته‌های علمی در این زمینه و نیز ارتباط بهتر و بیشتر پژوهشگران نانو با دانشگاه و صنعت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار می‌شود.

وی افزود: نانوساختارها روش‌های شناسایی، سنتز و ساخت آنها، نانو مواد و مواد پیشرفته (نانو لوله‌ها، نانو کامپوزیت، نانو الیاف، نانو ذرات، نانو سیم‌ها، نانو حسگرها، نانو فوتونیک، شبیه‌سازی، طراحی و مدل سازی در فناوری نانو، کاربرد نانوساختارها در علوم مختلف و تجاری‌سازی، مالکیت فکری و مدیریت فناوری نانو از جمله مهم‌ترین محورهای این کنفرانس است.

دبیر سومین کنفرانس ملی نانو ساختارها، علوم و مهندسی نانو خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت‌گرفته بین دبیرخانه سومین کنفرانس ملی «نانو ساختارها، علوم و مهندسی نانو» با پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تمام مقالات پذیرفته‌شده در این کنفرانس به صورت رایگان در پایگاه ISC نمایه و منتشر خواهند شد.

فیروزی ادامه داد: مقالات برتر این کنفرانس، پس از داوری در مجلات «نانو مواد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود» و «Nanomedicine Research Journal (Nanomed Res)» انجمن نانو فناوری پزشکی ایران و نیز «International Journal of Bio-Inorganic Hybrid Nanomaterials (IJBIHN))  دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا چاپ خواهند شد.

دبیر سومین کنفرانس ملی نانو ساختارها، علوم و مهندسی نانو هدف از برگزاری این کنفرانس را ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی دانست و تصریح کرد: پژوهشگران و علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت کنفرانس به آدرس:  kashannanoconf.ir  مراجعه کنند.