عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب

موفقیت هر منطقه‌ منوط به توانایی علمی است

امام جمعه میاندوآب گفت: هر منطقه‌ای توانایی علمی بالا و مجموعه دانشگاهی قوی داشته باشد در بعد اقتصادی  و اجتماعی موفق‌تر عمل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از میاندوآب ، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده عصر امروز در  نشست هم‌اندیشی و آشنایی با راهبردها، رویکردها، اولویت‌ها و سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب که با حضور معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان این شهر برگزار شد،گفت: کشورها حتی با داشتن ظرفیت‌های توسعه و پیشرفت، بدون به‌کارگیری علم و استعدادهای دانشگاهی نمی‌توانند به قله‌های رفیع دست‌ یابند.

وی افزود: امروز در جامعه جهانی، جنگ اندیشه‌ها و تقابل بین اندیشه‌هاست و هر منطقه‌ای توانایی علمی بالا و مجموعه دانشگاهی قوی داشته باشد در بعد اقتصادی  و اجتماعی موفق‌تر عمل خواهد کرد و در ابعاد مختلف زندگی اجتماعی رفاه و آسایش بیشتری خواهد داشت.

امام‌جمعه میاندوآب یادآور شد: میاندوآب با توجه به اینکه شاهراه و محور مواصلاتی بین چندین استان کشور بوده و با توجه توانایی‌های بالایی که دارد،  باید در تمامی زمینه‌ها الگو برای سایر شهرستان‌ها باشد.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: توجه ویژه مسئولان برای توسعه دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب می‌تواند این منطقه را به عنوان یک منطقه نمونه در کشور معرفی کند و کمک مسئولان، نماینده مجلس و کمک‌های دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی در پیشبرد برنامه‌های علمی، آموزشی، فرهنگی می‌تواند زمینه‌ساز تعالی شهرستان و توسعه علمی در منطقه بیش از پیش باشد.