عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر معرفی شد


مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شبستر، خامنه، صوفیان و مرکز تسوج  با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  استان آذربایجان شرقی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان، فرماندار و مسئولین نهادها و ادارات، استادان و کارکنان و دانشجویان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی، مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر شامل  واحدهای شبستر، صوفیان، خامنه و تسوج  با حضور دکتر جوان­پور رئیس استان، حجه الاسلام امیر ابراهیم زاده مسئول نهاد نمایندکی مقام معظم رهبری در استان، سعید وحیدی مهر معاون امور فرهنگی و دانشجویی واحد تبریز، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان، استادان، کارکنان، دانشجویان و جمعی از مسئولان این دانشگاه در واحد شبستر برگزار شد .

در این مراسم از خدمات حبیب اقدم شهریار در سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی شبستر قدردانی و غلامرضا کاظمی زاده به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شبستر، خامنه، صوفیان، مرکز تسوج معرفی شد .

دکتر عزیز جوان­پور با توجه به سابقه خوب واحد شبستر در بین واحدهای استان از تلاشها و زحمات روسای قدیم واحد شبستر یاد کرده و اقدم شهریار را از استادان با اخلاق و با فضیلت  و باسابقه واحد شبستر معرفی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با توجه به اینکه وجود مشکلات عدیده مالی و اقتصادی  واحد شبستر میطلبد، نگاه جدیدی داشته و از پتانسیل­های واحدهای ناحیه شبستر در تحقق درآمدهای غیرشهریه­ای و دانش­بنیان استفاده کنیم دکتر کاظمی زاده را به واسطه تجربیات و توانمندیهای خاص در این حوزه برای ناحیه شبستر معرفی کرد.

جوانپور اظهار امیدواری کرد با همدلی و همراهی و کمک استادان، کارکنان و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستانی و با هم­افزایی و آزادسازی  و به فعیلت رساندن ظرفیت­های واحدهای ناحیه شبستر همچون گذشته حرکت پرشتاب در مسیر شکوفایی را شاهد باشیم.

آدرس خبر در خبرگزاری آنا: https://ana.ir/fa/news/76/415533