عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی جلفا

دیدار دانشگاهیان واحد بین المللی جلفا با جانباز ۷۰ درصد

دکتر محمد حسین صادقی سرپرست واحد های دانشگاهی مرند، جلفا،هادیشهروخاروانا در هفتمین روز از ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس  در دیدار با حاج اکبر اسماعیل پور جانباز ۷۰ درصد ۸ سال دفاع مقدس، آرامش و امنیت  کشور را مدیون ایثارگریهای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان قلمداد کرده و گفت: ما درمقابل این ایثارگری و فداکاری رزمندگان جانبازان وایثارگران واقعا شرمنده ایم و وظیفه ماست که درهمه حال در خدمت این قشرعزیزباشیم.

همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس در راستای ادای ادب و احترام به جانبازان و ایثارگران و خانواده معظم شهدا مراسم دیدار با اکبر اسماعیل پور جانباز ۷۰ درصد ۸ سال دفاع مقدس در جلفا با حضور دکتر محمد حسین صادقی سرپرست واحد های دانشگاهی مرند، جلفا،هادیشهروخاروانا، دادستان و مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جلفا برگزار شد.

صادقی در این دیدار با اعلام اینکه امروز اگر در دانشگاه ها  بدون هیچ مشکل در امنیت کامل دانشجویان در حال تحصیل هستند در واقع این آرامش و امنیت را مدیون ایثارگریهای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان عزیزمی باشیم  که به ندای رهبرشان لبیک گفته به واسطه ایمان و عقیده پاک خود جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و ازدین و ایمان و وطن خود جانانه دفاع نمودند.

وی افزود: ما درمقابل این ایثارگری و فداکاری رزمندگان جانبازان وایثارگران واقعا شرمنده ایم و وظیفه ماست که درهمه حال در خدمت این قشرعزیزباشیم.

سرپرست ناحیه مرند در ادامه با اعلام اینکه امروز دفاع مقدس در دانشگاه ها ساری و جاری میباشد از حاج اکبر اسماعیل پور جانباز ۸ سال دفاع مقدس درخواست دعای بیشتر برای مسئولین و دانشجویان نموده و اظهار امیدواری کرد که انشاء الله  بتوانیم در آینده  پرچم انقلاب را به صاحب اصلی خود، حضرت مهدی (عج) برسانیم.

در پایان این دیدار لوح سپاس و تابلوی مزین به سوره هایی از قرآن کریم به رسم ادب و احترام تقدیم جانباز سرفراز اسلام و انقلاب آقای اکبر اسماعیل پور گردید.