عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری آئین نکوداشت حامیان سلامت روان در بیمارستان روزبه

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان روزبه، روز چهارشنبه ۱۷ مهر ۹۸ مراسم نکوداشت حامیان سلامت روان با حضور دکتر بیگلر، معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه، دکتر یحیوی، رئیس بیمارستان، دکتر انوری، مدیر بیمارستان روزبه، اعضای هیئت مدیره انجمن نیکوکاری روزبه، دکتر جمالی سرپرست اداره کل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت، دکتر اربابی مدیر عامل انجمن نیکوکاری روزبه، مهندس واعظی آشتیانی عضو هیت مدیره موسسه نیکوکاری تات،  اساتید و خیرین و کارکنان بیمارستان روبه برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دکتر یحیوی ضمن خیر مقدم به مهمانان و حاضرین در سالن از نیکوکارانی که به هر شکلی با بیمارستان روزبه همکاری داشتند تشکر و قدردانی کرد.
سپس دکتر اربابی ضمن معرفی انجمن نیکوکاری روزبه، به تشریح اهداف و برنامه های این انجمن پرداخت.
در ادامه دکتر انوری به مشکلات بیماران روان پزشکی اشاره کرد و گفت: مظلوم ترین بیماران، افراد مبتلا به بیماری اعصاب و روان هستند چون به دلایل متعدد از جمله پنهان ماندن هویت بیماری شان و مشکلاتی از قبیل انگ خوردن از طرف دیگران ناشناخته می مانند و همین ناشناخته ماندن باعث می شود که مشکلاتشان کمتر دیده شود. وی همچنین گزارشی از عملکرد واحد مشارکت های مردمی ارائه داد که در آن به جزئیاتی در خصوص نوع کمک ها، میزان کمی و فعالیت های این داوطلبان و نیکوکاران همکار با روزبه اشاره کرد.
دکتر ابهری و دکتر جمالی از دیگر سخنرانان این مراسم بودند که جذب کمک های مردمی و خیرین را در تداوم فعالیت های حوزه سلامت ضروری دانستند و ابراز امیدواری کردند که ضمن بهبود وضعیت موجود نگاه ویژه تری به مشکلات حوزه سلامت روان بشود.
مهندس واعظی آشتیانی به نمایندگی از طرف موسسه نیکوکاری تات و همچنین عضو انجمن نیکوکاری روزبه در این مراسم حاضر شدند و قول همکاری و تخصیص فضای مناسب و متناسب با انجمن نیکوکاری روزبه را دادند و ابراز امیدواری کردند که بتوانند در قالب موسسه تات کمک های بیشتری را به بیماران اعصاب و روان اهدا کنند.
در پایان این مراسم از چند نیکوکار بیمارستان روزبه با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.
خبرنگار: محمد علی پور