عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان

برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگانو جلسه عمومی در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان

برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگانو جلسه عمومی در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان

مراسم تجلیل از بازنشستگان مر کز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان با حضور رئیس کانون بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی جناب آقای سید ابوالقاسم طاهری, رییس مرکز , معاونین اعضاء هیات علمی , محققین و کلیه همکاران مرکز و واحدهای تابعه  وبازنشستگان سال جاری در نمازخانه مرکز برگزار گردید.

مراسم  با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم آغاز و سپس مسئول محترم نماینده ولی فقیه در مرکز مواردی را  در خصوص ایام اربیعین حسینی , وجدان کاری و حفظ جایگاه مقام بازنشستگان ایراد فرمودند.

سپس رئیس کانون بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی جناب آقای طاهری گزارش اجمالی از اقدامات و پیگیری های انجام شده در خصوص مشکلات اعضاء کانون و برنامه های آتی آن  بیان نمودند.

و در ادامه جلسه معاونین مرکز گزارش عملکرد سال جاری در حوزه های مرتبط با وظایف پژوهشی ,آموزشی و برنامه ریزی و پشتیبانی در جمع همکاران ارائه نمودند.

در پایان جلسه دکتر قدرتی رئیس مرکز ضمن تقدیر از تلاش و خدمات همکاران بازنشسته به ارائه سیاست ها و برنامه های سازمان و تشریح وظایف مرکز و تک تک همکاران در تحقق  اهداف  سازمانی پرداخت و به سوالات ارسال شده توسط همکاران محترم پاسخ دادند ایشان همچنین تاکید نمودند نظرات پیشنهادی و اصلاحی همکاران با دقت بررسی و در جهت تحقق آنها با مشارکت همکاران اقدام خواهد گردید.

روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان