عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

مراسم تکریم و معارفه سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی فسا برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی فسا با حضور هیات رییسه، جمعی از مدیران و کارکنان با تقدیر از احمد جهرمی نژاد و معرفی زهرا میرزازاده برگزار گردید.

به گزارش وب دا فسا؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا در مراسم تکریم و معارفه گفت: دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات مسوولیتی حساس است که روز به روز به دامنه فعالیت های این حوزه افزوده می شود .

دکتر علی اصغر خالقی با بیان اینکه اثربخشی خدمات و اقدامات دفتر بازرسی دانشگاه بر کسی پوشیده نیست، افزود: واحد بازرسی می تواند بعنوان بازویی توانمند برای مدیران و مجموعه در پیشبرد اهداف دانشگاه موثر باشد .

وی میز خدمت را یکی از بهترین شیوه ها برای پاسخگویی به تقاضاهای مردم دانست و تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع، توجه ویژه به سامانه ۱۹۰ و تعامل و همکاری با واحدهای مختلف می بایست در دستور کار مسوول جدید واحد بازرسی قرار گیرد.

در پایان با اهداء لوح از زحمات احمد جهرمی نژاد در طول تصدی مسوولیت دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه قدردانی شد و حکم زهرا میرزازاده بعنوان سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه قرائت و توسط ریاست دانشگاه به وی تقدیم گردید .