عمومی | واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

چرا واحد الکترونیکی – ۲: تلاش برای تحقق “عدالت آموزشی”؛ از پایتخت تا روستاهای دوردست

یکی از موضوعات مهم و حیاتی در آموزش عالی تلاش برای دسترسی تمام افراد جامعه در اقصی نقاط کشور به تحصیل با کیفیت است. از پایتخت گرفته تا دوردست ترین نقاط این سرزمین می بایست بسترهای لازم برای تحصیل تمامی افراد فراهم باشد و بتوانند از امکانات مناسب و عادلانه برای ارتقا سطح دانش خود بهره مند شوند. این مهم در سایه تلاش های روز افزون واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی مسیر تحقق خود را پیدا کرده است.

تلاش برای گسترش عدالت آموزشی و تحقق شعار تحصیل برای همه یکی از اهداف اصلی و اساسی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می شود. آموزش با کیفیت از طریق فضای مجازی و به صورت آنلاین با بهره مندی همزمان از برترین اساتید کشوری سبب شده تا تحقق هدف مذکور در دسترس قرار گیرد. ارزیابی مستمر کیفیت برگزاری کلاسها و اخذ نظرسنجی از دانشجویان به صورت منظم شرایط کیفی برگزاری کلاسها را همواره در سطح مطلوب قرار داده است. این در حالیست که اساس توبیخ ها و تشویق های تمامی خدمت گذاران شما در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی بر مبنای میزان رضایت مخاطبین و متقاضیان صورت می پذیرد.

اینکه شما همزمان با برخورداری از شرایط تحصیل غیرحضوری می توانید طعم شیرین اخذ مدرک معتبر و مورد تایید وزارت علوم را بچشید وظیفه ای ست که واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی تلاش کرده تا آن را در قالب خدمت رسانی به هموطنان ارجمند به سامان برساند.  کافیست هر شهروند علاقمند به تحصیل در هر نقطه ای با کمترین دسترسی به اینترنت عزم خود را برای تحصیل جزم نموده و با ثبت نام در دوره های مقطع کارشناسی بدون آزمون واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی امکان تحصیل با هر محدودیت زمانی و مکانی را دارا شود.