عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

معاون آموزشی دانشگاه تاکیدکرد: شیوه تدریس اساتید در امر یادگیری دانشجویان مهم است



معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در ششصد و هفتادو نهمین جلسه شورای آموزشی و هفتادو دومین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی بر ضرورت توجه اساتید به امر یادگیری دانشجویان و شیوه تدریس تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به نقل از معاونت آموزشی، ۱۶ مردادماه  ششصد وهفتاد و نهمین جلسه شورای آموزشی و هفتاد و دومین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه با حضور معاون آموزشی دانشگاه، معاون اجرایی معاونت آموزشی، مدیران حوزه آموزش، رئیس و معاون آموزشی دانشکده پیراپزشکی و معاونین آموزشی دانشکده های تابعه، در دانشکده پیراپزشکی دانشگاه برگزار شد .

دکترامیرمحسن ضیایی معاون آموزشی دانشگاه با تاکید بر این که شیوه تدریس اساتید در امر یادگیری دانشجویان بسیارمهم است، اظهار کرد: فرآیند یادگیری، دوخط ارتباطی است که اساتید باید در طول تدریس ضمن شناسایی مخاطبان خود شیوه ای به روز و کارآمد را در امر آموزش و یادگیری مورد توجه قرار دهند.

دکتر قره باغیان رئیس دانشکده پیراپزشکی نیز در این نشست با اشاره به تاریخچه و فعالیت های آموزشی دانشکده پیراپزشکی، وضعیت استخدامی، رتبه علمی اعضای هیات علمی، تعداد دانشجویان در مقاطع مختلف، رشته های تحصیلی و وضعیت گروه های آموزشی دانشکده را تشریح کرد.

وی گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه بازسازی و تجهیز زیر ساخت های دانشکده پیراپزشکی ارائه داد .

دکتر وحید شاهی مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه نیز در بخش دیگری از این جلسه  به  تحلیل سیستماتیک وضعیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم پایه در حوزه های آموزشی، ضرورت انتخاب به موقع موضوع پایان نامه، تدوین پروپوزال، حضور فیزیکی و کافی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در جریان آموزش مواردی را مطرح کرد.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از میانگین طول تحصیل فارغ التحصیلان در مقاطع کارشناسی ارشد و Ph.D دانشکده ها در سال های ۹۸-۹۳ پرداخت.

انتهای پیام/