عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

عضو هیات علمی دانشکده فیزیک دانشگاه، در زمره سرآمدان علمی ایران شناخته شد

عضو هیات علمی دانشکده فیزیک دانشگاه، در زمره سرآمدان علمی ایران شناخته شد
دکتر بابک زارع رمشتی (عضو هیات علمی دانشکده فیزیک دانشگاه علم و صنعت ایران)، از سوی فدراسیون سرآمدان علمی ایران به عنوان سرآمد علمی سال ۱۳۹۸ برگزیده و معرفی شد.
فدراسیون سرآمدان علمی ایران وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ۷۵ نفر از محققان کشور را به عنوان سرآمد علمی در سال ۱۳۹۸ انتخاب کرده که دکتر بابک زارع رمشتی (عضو هیات علمی دانشکده فیزیک) نیز با کسب اعتبار علمی مناسب در گروه الف این فهرست قرار گرفته است.
گفتنی است فدراسیون سرآمدان علمی ایران با هدف دستیابی به مرجعیت علمی، افزایش کیفیت علمی کشور و کمک به توسعه تحقیقات محققان معتبر، در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه ‌اندازی شده است. فدراسیون سرآمدان علمی ایران، سالانه سرآمدان علمی را از بین افراد با توانمندی پژوهشی معتبر شناسایی و آنها را در ۲ گروه الف و ب و با توجه به اعتبار علمی کسب شده توسط هر فرد، حمایت می‌کند. این فدراسیون شناسایی و انتخاب سرآمدان علمی کشور را بدون نیاز به ارسال مدرک و اقدام محققان انجام می دهد و برای انتخاب سرآمدان علمی، مقالات منتشر شده در نشریات برتر توسط محققان ایرانی در پایگاه داده web of Science را ملاک ارزیابی و امتیازدهی قرار می دهد.
جامعه دانشگاهی علم و صنعت ایران، کسب این افتخار را به آقای دکتر بابک زارع تبریک عرض نموده، توفیقات روزافزون ایشان را از خداوند منان خواستار است.

http://Sapp.ir/iust_iran