عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

معاون وزیر بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی گلستان بازدید کرد

دکتر سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت و هیات همراه در سفری یک روزه از دانشگاه علوم پزشکی گلستان بازدید کردند .
معاون وزیر بهداشت، در سفر یک روزه خود به مناسبت آغاز سال تحصیلی جهت شرکت در همایش و جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی گلستان حضور پیدا کردند و در جمع حاضرین به ارائه سخنرانی پرداخت .
معاون وزیر بهداشت، ضمن شرکت در شورای فرهنگی این دانشگاه، با رئیس،  معاون فرهنگی و دانشجویی و و دیگر مسوولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گلستان دیدار کردند و ضمن شنیدن گزارش عملکرد این معاونت در حوزه‌های مختلف فرهنگی، صنفی، رفاهی، آموزشی و... از نزدیک با مسائل و مشکلات دانشگاه آشنا شدند .
جلسه رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با دبیر و کارشناسان ستاد اقامه نماز و شورای امر به معروف ونهی از منکر دانشگاه و جلسه با اعضای ستاد مرکزی کانون قرآن و عترت و کانون‌های مذهبی  از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون وزیر بهداشت و هیات همراه به استان گلستان است .
دیدار با کارکنان معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، افتتاح و بازدید غرفه‌های دانشجویی، بازدید از خوابگاه‌ها و سلف سرویس دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان و دیدار با نمایندگان نهادهای دانشجویی دانشگاه از دیگر برنامه‌های این سفر است.
در این سفردکتر فاضل ریاست دانشگاه ، حاج آقا حسینی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه و دیگر معاونین ایشان را همراهی می کردند.
همچنین با حضور معاون وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و ریاست دانشگاه و هئیت همراه مزار شهداء گمنام دانشگاه عطر افشانی شد.