عمومی | دانشگاه صنعتی سیرجان

قابل توجه داوطلبان پذیرفته شده صرفا با سوابق تحصیلی - اطلاعیه شماره دو

اطلاعیه ثبت­ نام پذیرفته شدگان صرفاً با سوابق تحصیلی دوره کارشناسی

دانشگاه صنعتی سیرجان در سال ۱۳۹ ۸

ضمن عرض تبریک و خیر مقدم خدمت دانشجویان ورودی­ جدید دانشگاه صنعتی سیرجان به اطلاع می رساند مراحل ثبت نام در این دانشگاه در دو مرحله ( مرحله اول ثبت نام الکترونیکی شامل ۳ گام و مرحله دوم، ثبت نام حضوری و تحویل مدارک) به صورت ذیل می­باشد.

مرحله اول: ثبت­ نام الکترونیکی شامل ۳ گام ذیل:

گام اول: مطالعه دقیق این اطلاعیه و سایر اطلاعیه ­های ثبت­نام در سایت دانشگاه صنعتی سیرجان مربوط به ثبت­ نام پذیرفته شدگان دوره کارشناسی دانشگاه صنعتی سیرجان در سال ۱۳۹ ۸

گام دوم: اسکن مدارک زیر و ذخیره آن جهت استفاده در گام بعدی

حجم هر فایل باید کمتر از ۵۰۰ کیلو بایت و با فرمت JPG باشد.

مدارک مورد نیاز:

۱- عکس ۴*۳ تمام رخ تهیه شده در سال جاری با رعایت شئونات اسلامی (۶ قطعه عکس - نیاز به اسکن و بارگذاری در سامانه ثبت نام الکترونیک ندارد)

۲- کپی از تمام صفحات شناسنامه (دو سری- سه صفحه اول در سامانه ثبت نام الکترونیکی بارگذاری می گردد)

۳- کپی کارت ملی  پشت و رو (دو سری – نیاز به بارگذاری تصویر پشت کارت ملی در سامانه نیست)

۴- مدارک تحصیلی :

۱-۴) فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید دارای دیپلم دوره دوم متوسطه (۳-۳-۶) شامل مدارک زیر:

الف- اصل مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره متوسطه (همراه با دو سری کپی) (گواهی موقت دیپلم آقایان جهت اخذ معافیت تحصیلی باید  به تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان محل اخذ مدرک رسیده باشد.)

ب- فرم ۶۰۲ ( گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه­های دهم تا دوازدهم) با امضاء و مهر (همراه با دو سری کپی)

پ – اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه­ های دهم تا دوازدهم) با امضاء و مهر دبیرستان یا اداره آموزش و پرورش(همراه با دو سری کپی)

۲-۴) فارغ التحصیلان سالی واحدی یا ترمی واحدی با مدرک پیش­ دانشگاهی شامل مدارک زیر:

الف- اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی (همراه با دو سری کپی)  (گواهی موقت دیپلم آقایان جهت اخذ معافیت تحصیلی باید  به تایید اداره آموزش و پرورش محل اخذ مدرک رسیده باشد.)

ب- اصل مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره متوسطه (همراه با دو سری کپی) (گواهی موقت پیش دانشگاهی آقایان جهت اخذ معافیت تحصیلی باید  به تایید اداره آموزش و پرورش محل اخذ مدرک رسیده باشد.)

پ- اصل مدرک و یا گواهی سال ماقبل دیپلم (همراه با دو سری کپی)

ت- اصل کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه (همراه با دو سری کپی)

ث- اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی (همراه با دو سری کپی)

۳-۴) فارغ التحصیلان دارای دیپلم شامل مدارک زیر:

الف- اصل یا گواهی مدرک تحصیلی دوره چهارساله دبیرستان (همراه با دو سری کپی)

ب- گواهی تحصیلی سال ماقبل و دوسال ماقبل دیپلم (همراه با دو سری کپی)

پ – اصل گواهی یا کارنامه تحصیلی دیپلم نظام قدیم با قید معدل کتبی دیپلم (همراه با دو سری کپی)

۴-۴) مدرک کاردانی (در صورت فارغ ­التحصیلی در مقطع کاردانی)

۵- رسید پستی درخواست تاییدیه پیش دانشگاهی یا گواهی پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه (برای دریافت رسید پستی بایستی به همراه تصویر مدرک پیش­ دانشگاهی و یا گواهی پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه به یکی از دفاتر پستی مراجعه ونسبت به درخواست تاییدیه تحصیلی و دریافت رسید مربوط اقدام نمایید.)

تاییدیه درخواستی از دفترپستی بایستی به نشانی:  استان کرمان- سیرجان - ابتدای جاده بافت - دانشگاه صنعتی سیرجان - مدیریت امور آموزشی - کد پستی ۷۸۱۳۷۳۳۳۸ ارسال گردد .

* با توجه به برگزاری امتحانات جبرانی دوره پیش دانشگاهی در دهه سوم شهریورماه، در صورتیکه پذیرفته شدگان در زمان ثبت نام موفق به ارائه گواهی پیش دانشگاهی نگردند، لازم است بجای گواهی پیش دانشگاهی، تعهد امضا شده خود مبنی بر ارائه گواهی پیش دانشگاهی تا تاریخ ۳۰/۷/۱۳۹۸ را در سامانه آپلود نمایند و هنگام مراجعه به دانشگاه در روز ثبت نام، همین تعهد بصورت حضوری نیز از دانشجو اخذ خواهد شد. بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مذکور تا تاریخ ۳۰/۷/۱۳۹۸ قبولی آنان لغو می گردد.

گام سوم : انجام ثبت نام الکترونیکی

با مراجعه به سامانه ثبت نام دانشجویان جدید الورود به آدرس ذیل، از ساعت  ۱۰صبح روز چهار­شنبه مورخ ۱۰/۰۷/۱۳۹۸ لغایت جمعه مورخ ۱۲/۰۷/۱۳۹۸ نسبت به انجام ثبت­ نام الکترونیکی و دریافت پرینت رسید ثبت نام اقدام نمایند.

(لینک ورود به سامانه دانشجویان ورودی جدید در تاریخ و ساعت مذکور فعال خواهد شد.)

ثبت نام اینترنتی شامل مراحل زیر است:

  1. ورود به سامانه دانشجویان جدیدالورود
  2. مشاهده لینک ثبت نام پذیرفته شدگان در سایت دانشگاه صنعتی سیرجان و کلیک برروی لینک ثبت نام
  3. درج شماره پرونده به عنوان نام کاربری وشماره ملی بعنوان کلمه عبور جهت ورود به سامانه
  4. دریافت شناسه کاربری(شماره دانشجویی) و رمز عبورجهت ورود به سامانه جامع آموزشی و تایید آن
  5. تکمیل اطلاعات شخصی واقع در منوی پرونده به صورت صحیح و تکمیل تک تک فرم های ثبت نام و تایید آنها.
  6. ارسال مدارک اسکن شده از طریق گزینه ارسال مدارک
  7. تایید نهایی و دریافت کد پیگیری

تذکر: کلیه مکاتبات با استفاده از اطلاعات شخصی دانشجو، موجود در سامانه جامع آموزشی انجام می پذیرد. لذا عدم تکمیل فرم ها، یا درج اطلاعات غلط و یا به صورت ناقص موجب عدم ثبت نام نهایی و مشکلات آتی می گردد و عواقب آن به عهده دانشجو خواهد بود.

توجه :

  • در زمان ثبت نام الکترونیک می بایست مبلغ ۲۵۰۰۰۰ ریال  (بیست و پنج هزار تومان) به صورت پرداخت الکترونیکی از طریق لینک مربوط در پرتال(منوی مالی، پرداخت الکترونیک، هزینه کارت دانشجویی) به وسیله کارت های عضو شتاب به منظور صدور کارت دانشجویی پرداخت شود.
  • با توجه به مصوبه جلسه مورخ ۱۲/۱۰/۱۳۹۷ شورای سنجش و پذیرش دانشجو پذیرفته‌شدگان لازم است در زمان مراجعه به موسسه محل قبولی مبلغ ۲۷۵.۰۰۰ (دویست و هفتاد و پنج هزار) ریال بایت هزینه ثبت‌نام در این مرحله به موسسه محل قبولی پرداخت نمایند .

پرداخت شهریه علی الحساب برای دانشجویان دوره نوبت دوم :

برای پرداخت شهریه دانشجویان نوبت دوم، بایستی در زمان ثبت نام الکترونیکی از طریق منوی مالی، زیرمنوی پرداخت الکترونیکی، با انتخاب گزینه شهریه، مبلغ ۷۰۰۰۰۰۰ ریال (هفتصد هزار تومان) قابل پرداخت با تمامی کارت های عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند .

یادآور می­شود مبلغ مذکور برای دانشجویان نوبت دوم بخشی از شهریه نیمسال اول ۹۹-۹۸ می­باشد و باقیمانده شهریه بایستی تا قبل از امتحانات پایانی نیمسال پرداخت گردد.

شروع کلاس ­ های ورودی جدید ۱۳۹۸:

انتخاب واحد دانشجویان به صورت گروهی و توسط اداره آموزش دانشکده، بدون نیاز به حضور دانشجو انجام خواهد شد و کلاس های درسی از روز شنبه مورخ ۱۳/۰۷/۱۳۹۸ بر اساس برنامه کلاسی مندرج در پرتال دانشجویی(برنامه کلاسی در عصر روز جمعه تاریخ ۱۲ /۰۷/۱۳۹۸ قابل مشاهده خواهد بود) تشکیل خواهد شد . انتخاب واحد فقط در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸ به صورت گروهی توسط آموزش دانشگاه انجام خواهد شد و در نیمسال­های بعدی به عهده دانشجو خواهد بود.

کلاس های درسی از روز شنبه مورخ ۱۳/۰۷/۱۳۹۸ در صورت انجام ثبت­نام الکترونیکی شروع خواهد شد و ارتباطی به ثبت­نام حضوری ندارد.

نکات مهم:

  1. کارت دانشجویی از روز شروع کلاس­ها ۱۳/۰۷/۱۳۹۸ با مراجعه به حراست دانشگاه به دانشجو تحویل داده می­شود.
  2. دانشجویان جهت رزرو غذا باید از طریق پورتال خود اقدام نمایند.
  3. دانشجویان می­توانند برای دریافت ژتون ناهار و شام روز شنبه ۱۳/۰۷/۱۳۹۸ به امور دانشجویی مراجعه نمایند و برای این روز ژتون دریافت کنند ولی برای روزهای بعد باید از طریق سامانه غذای خود را دریافت نمایند.(مطابق دستورالعمل)
  4. دانشجویان موظفند از تاریخ ۲۰ مهرماه ۱۳۹۸ تا تاریخ ۳۰ مهرماه ۱۳۹۸ به مرکز مشاوره دانشگاه جهت تکمیل فرم سلامت مراجعه کنند. (اطلاعیه­ها را از طریق سایت دانشگاه پیگیری کنید.)
  5. دانشجویان متقاضی خوابگاه در سامانه ثبت نام الکترونیک، هنگام تکمیل اطلاعات، در سربرگ اطلاعات رفاهی ، گزینه متقاضی خوابگاه  هستم را تایید نمایند.
  6. دانشجویان دختر دوره شبانه از طریق ایمیل زیر درخواست خوابگاه خود را ارسال نمایند.
  7. دانشجویانی که به هر دلیل قادر به اخذ مدرک دیپلم یا پیش­دانشگاهی نشده­اند ثبت­نام الکترونیکی انجام ندهند و از تاریخ ۱۵ مهر سال ۱۳۹۸ به بعد به آموزش دانشگاه جهت اقدامات لازم مراجعه نمایند تا راهنمایی لازم به آن­ها صورت پذیرد.

مرحله دوم : ثبت­ نام حضوری و تحویل مدارک

ثبت­ نام حضوری از روز دوشنبه ۱۵/۰۷/۱۳۹۸ لغایت دو شنبه مورخ ۲۴/۰۷/۱۳۹۸ از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۴ الی ۱۵ مطابق برنامه  اعلامی در دانشکده به شرح ذیل انجام خواهد شد. (بعد از ورود به دانشگاه به دانشکده جهت برنامه زمانی تحویل مدارک مراجعه نمایید.)

در روز ثبت نام حضوری هنگام ورود به دانشگاه جهت تهیه پوشه مخصوص و فرم های مربوطه ابتدا به انتشارات دانشگاه مراجعه نمایید.

دانشجویان محترم می بایست در زمان مراجعه حضوری مدارک مورد نیاز  و رسید ثبت نام  الکترونیکی به هنگام ثبت نام الکترونیکی را تحویل دانشگاه نمایند .

تذکر۱: ثبت نام الکترونیکی و همچنین حضوری برای تمامی پذیرفته شدگان ضروری بوده و عدم ثبت نام الکترونیکی یا حضوری در تاریخ های اعلام شده به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود .

تذکر۲: پذیرفته شدگان درحال انجام خدمت مقدس سربازی، لازم است پس از اعلام قبولی دراسرع وقت به مدیریت آموزشی دانشگاه صنعتی سیرجان جهت دریافت نامه درخواست ترخیص ازخدمت خود مراجعه وهنگام ثبت نام حضوری، نامه ترخیص از خدمت صادره از معاونت وظیفه عمومی محل اعزام خود را همراه با سایر مدارک ثبت نامی تحویل دانشکده نمایند، این پذیرفته شدگان هنگام ثبت نام الکترونیکی باید مدرکی مبنی بر انجام خدمت وظیفه را درقسمت وضعیت نظام وظیفه، قسمت ترخیص از خدمت ارسال نمایند .

تذکر۳: دانشجویان گرامی، هنگام ثبت نام حضوری، جهت مراجعه به تمامی قسمت­های مربوطه همراه داشتن شماره دانشجویی (دریافت شده از سامانه ثبت نام آنلاین) الزامی می باشد.

سامانه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود