عمومی | دانشگاه فرهنگیان

آیین استقبال و نشست توجیهی نو دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هرمزگان برگزار گردید.

آیین استقبال و نشست توجیهی نو دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هرمزگان با حضور مدیران ، کارکنان ، اعضای هیات علمی و نودانشجویان ورودی ۹۸ دانشگاه در پردیس شهید بهشتی هرمزگان برگزار گردید.

در آغاز این نشست ، ضیایی مدیریت امور پردیس های استان با تبریک ورود نودانشجویان به دانشگاه فرهنگیان هرمزگان از آنان به عنوان سمبل اراده و انگیزه های نو یاد کردند و افزودند: آینده نظام تعلیم و تربیت و کشور عزیزمان با ورود سالانه  ۲۵۰۰۰ جوان با استعداد و پرتلاش روشن و درخشان است.

وی  ورود به دانشگاه فرهنگیان را مقدمه و مسیری برای حرفه معلمی دانستند و از دانشجو معلمان خواستندتمام همت خود را در این چهار سال برای کسب شایستگی ها و مهارت های معلمی بکار بگیرند و از لحظه های دوران تحصیل خود برای تهذیب اخلاقی و کسب علم و دانش و تقویت شرایط روحی و جسمی استفاده کنند.

وی افزایش حداکثری دانشجویان و  ورود قریب به ۶۰۰ دانشجوی جدید در دانشگاه فرهنگیان هرمزگان را نوید بخش آینده ای روشن برای نظام تعلیم و تربیت و رفع محرومیت های آموزشی استان دانستند.

حجه الاسلام سلیمانی مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه نیز در این مراسم با تبریک قبولی نودانشجویان در دانشگاه فرهنگیان آمادگی دفتر نهاد رهبری را برای مشاوره دینی و تربیت به دانشجویان اعلام کردند.

در ادامه این مراسم مدیران بخش های آموزشی ، دانشجوئی و فرهنگی به معرفی حوزه کاری خود پرداختند.