عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس

برگزاری سمینار یکروزه و رایگان کارآفرینی بخش کشاورزی با همکاری سینمای کارآفرینی قاصدک

برگزاری سمینار یکروزه و رایگان کارآفرینی بخش کشاورزی با همکاری سینمای کارآفرینی قاصدک

در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس

سمینار یکروزه و رایگان کارآفرینی بخش کشاورزی در روز دوشنبه ۱۵ مهر ۹۸  با همکاری سینمای کارآفرینی قاصدک (سینمای حرفه­ای مرتبط با کارآفرینی) با حضور رییس و معاون آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس و  بیش از ۱۱۵ شرکت کننده و کارآفرین در سالن غدیر مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس برگزار شد.

در ابتدا دکتر زارع رییس مرکز ضمن خوشامدگویی به حضار در مورد اهمیت کارآفرینی و حمایت از افراد کارآفرین مباحثی را بیان نمود. در ادامه برنامه ها  به معرفی کار آفرینان برتر استان پرداختند که دو کارآفرین برتر استانی به صورت حضوری  خود و فعالیت شان را معرفی نمودند و کلیپ چندین کارآفرین شاخص استانی و کلیپ های انگیزشی و کارآفرینی به نمایش درآمد.

لازم به ذکر است که در همین راستا مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس با رویکرد  اثربخشی فعالیت ¬ ها و ایجاد کارآفرینی اقدامات مختلفی به شرح زیر برنامه ریزی نموده و انجام داده است.

۱-    برپایی  مجموعه رویدادهای کارآفرین و فناوری بخش کشاورزی در سال ۹۶ و ۹۷

۲-    ارائه مشاوره مستمر  به متقاضیان کار و کارآفرینی.

۳-    سوق دادن آموزش ¬ های بهره ¬ برداران به سمت آموزش ¬ های با قابلیت راه اندازای کسب و کارهای کوچک و کارگاه های خانگی با حداقل هزینه و اشتغال زایی مناسب

۴-    ارائه آموزش ¬ های مهارتی و رایگان مرتبط با بخش کشاورزی

۵-    ایجاد کارگاه های آموزشی و انگیزشی مرتبط کارآفرینی بخش کشاورزی