عمومی | مجتمع آموزش عالی گناباد

سرپرست مجتمع آموزش عالی گناباد: استقبال چشمگیر دانشجویان نو ورود از مجتمع آموزش عالی گناباد نشانه اعتماد آن ها به این مجتمع است.

به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزش عالی گناباد پس از اعلام نتایج پذیرفته شدگان بدون آزمون دانشگاه ها، روند ثبت نام جمع کثیری از دانشجویان از روز یک شنبه ۱۴ مهر ماه آغاز شد و تا پایان روز سه شنبه ۱۶ مهر ماه و تا هر ساعتی که دانشجویان برای ثبت نام حضور داشته باشند ادامه خواهد داشت.

طی این سه روز پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی مختلف بر اساس جدول زمانبندی اعلام شده و پس از ثبت نام اولیه اینترنتی به جمع دانشجویان این مجتمع پیوستند.

دکتر سید مصطفی موسوی زاده سرپرست مجتمع آموزش عالی گناباد در گفتگویی با روابط عمومی ضمن ابراز رضایت از انجام روند کلی ثبت نام افزود تمام تلاش همکاران دانشگاه بر آن بود تا در مدت کوتاهی که خانواده های دانشجویان مهمان این شهرستان هستند فضایی مناسب با امکانات موجود برای اقامت و رفاه آن ها فراهم گردد.

وی ادامه داد در این خصوص تمامی مواردی که می توانست از بدو ورود به شهرستان راهنمای والدین و دانشجویان باشد مد نظر قرار گرفت که از آن جمله می توان به نصب تابلوهای راهنمای آدرس محل ثبت نام در ورودی ها و سطح شهر، معرفی اماکن مختلف شهرستان و مجتمع از طریق سایت دانشگاه و همچنین نصب پوسترها در محل ثبت نام، فراهم نمودن امکان اسکان موقت خانواده ها در فضا ها و خوابگاه های موجود و همچنین در اماکن اجاره موقت از جمله مرکز رفاهی فرهنگیان و خانه معلم را برشمرد.

سرپرست مجتمع آموزش عالی گناباد در کارگاه تشکیل شده برای والدین نیز نقش والدین در سپری کردن این مرحله از زندگی را حتی از راه دور بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود خانواده ها ارتباط خود را با دانشگاه حفظ کنند.

دکتر موسوی زاده استقبال چشمگیر دانشجویان از روند ثبت نام در این مجتمع را نتیجه اعتماد ایشان به مجتمع آموزش عالی گناباد دانست و افزود این نتیجه تلاش و پشتکار همکاران این واحد دانشگاهی است.

گفتنی است نتایج نظر سنجی انجام شده در بین خانواده های حاضر توسط ستاد ثبت نام دانشجویان حاکی از اعلام رضایت اکثریت از چگونگی استقبال و ثبت نام است.