عمومی | دانشگاه فرهنگیان

نمایشگاه پژوهشی و آموزشی نیروی انتظامی استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان؛ همزمان با هفته نیروی انتظامی و توسط مرکز تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی استان اصفهان در پردیس شهید باهنر؛ نمایشگاه نیروی انتظامی استان اصفهان برپا گردید.

در این نمایشگاه نیروی انتظامی با ارائه دستاوردهای پژوهشی خود در حوزه های مختلف؛ اولویت های پژوهشی را نیز جهت تحقیق و ارائه مقاله و یا رساله های دانشجویی به اساتید و دانشجویان عرضه نمود.

نیروی انتظامی استان اصفهان همچنین با استقرار تیم های آموزشی از ادارات آموزشی و پیشگیری پلیس های تخصصی از جمله؛ پلیس فتا و جرائم سایبری، مواد مخدر، راهنمایی و رانندگی و پلیس آگاهی اقدام به ارائه مطالب و محتوای آموزشی در قالب کلیپ ها و برشور نموده و با حضور نیرو های متخصص در بخش های مختلف کارگاه ها و کلاس های آموزشی برای دانشجویان برگزار نمودند.شایان ذکر است با عنایت به استقبال  و درخواست دانشجویان این نمایشگاه در ایام دیگر از جمله هفته پژوهش در پردیس و مراکز مختلف برپا خواهد شود.

دکتر شهرام عروف زاد مدیریت استانی دانشگاه؛مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، روسای پردیس ها و مراکز و کارشناسان در معیت سرهنگ شعاعی، ریاست دفتر تحقیقات کاربردی ناجا از نمایشگاه پژوهشی و آموزشی نیروی انتظامی استان اصفهان در پردیس شهید باهنر بازدید به عمل آوردند