عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

فرهنگ ایثار ارزشمند و جهان شمول است

وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هر کشوری دارای ارزش هایی است افزود: در این میان برخی ارزش ها جهان شمول هستند که از جمله آنها، فرهنگ ایثار است.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در اولین یادواره شهدای بهداری لشکر حضرت قمر بنی هاشم (ع)، برگزاری این یادواره را مایه ی مباهات و فخر دانشگاه و خدمت و حضور در جمع خانواده شهدا و ایثارگران را افتخار خود و همکارانش عنوان کرد.
وی تکریم، تجلیل و تعظیم در مقابل خانواده های شهدا و رزمندگان را از وظایف خدمتگزاران به نظام برشمرد افزود: اگر فداکاری، روش، منش و سیره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بویژه شهدا و رزمندگان بهداری رزمی سرلوحه و الگوی ارائه دهنگان خدمات در حوزه بهداشت و درمان قرار بگیرد، ارتقاء خدمات را شاهد خواهیم بود.
وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار در جامعه ایرانی نهادینه شده است ابراز امیدواری کرد، با الگو پذیری از سیره شهدا و ادامه راه آنان هم به لحاظ شخصیتی خودمان را تعالی ببخشیم و هم خدمات را به نحو مطلوب تر ارائه دهیم.
گفتنی است، اولین یادواره شهدای بهداری لشکر حضرت قمر بنی هاشم (ع) همراه با تجلیل از خانواده های شهدای بهداری رزمی و شهدای راه خدمت و اولین شهید جامعه پزشکی و رزمندگان بهداری رزمی در پانزدهمین روز از مهرماه ۹۸ در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.