عمومی | دانشگاه سوره

رویداد پژوهشی آموزشی «هفت رنگ» روز دوم خود را پشت سر گذاشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، رویداد پژوهشی آموزشی "هفت رنگ" در روز دوم بر اساس سه بخش اعلام شده برگزار شد.
بخش اول این نشست کارگاه بازار کار در خارج از کشور با حضور امیر دولت خواه، حمید ابراهیم نیا، مجید یوسف زاده و محمد علی عسگری برگزار شد.
معرفی شبکه های اجتماعی و کارکرد هریک، اصول و قواعد رایج، معرفی پلتفورم اینستاگرام و تکنیک های مفید برای رشد در این فضا و کسب ریچ و ایمپرشن و جذب مشتری از سراسر دنیا و نمایش یک مثال تجربی از جمله مباحثی بود که در این بخش به آن اشاره شد.
در ادامه این برنامه مجید یوسف زاده مثال هایی از رعایت قواعد کپی رایت در انتشار آثار ارائه کرد و محمد علی عسگری وب سایت های فریلنسینگ و بصورت اختصاصی وبسایت Upworks و ساز و کار فعالیت و جذب مشتری را تشریح کرد.
در بخش پرسش و پاسخ در مورد قواعد کپی رایت در بخش موسیقی آثار، نحوه مدیریت و انتشار آثار در فضای مجازی و همینطور مشکلات پیش روی ارزهای مجازی، و روش های نقد کردن آثار، طرح پرسش شد و پاسخ های متناسب توسط حضار ارائه شد.
در بخش دوم این نشست جلال اشرفیان همراه با حامد عزیزی کارگاه دموریل را برگزار کردند. در این کارگاه صحبت هایی در ارتباط با چگونگی تدوین، انتخاب موزی، چگونگی ادیت و صدا گذاری، حق کپی رایت، استفاده دقیق و هوشمندانه از فضای مجازی و سایت های معتبر و همچنین  تاثیر آن بر نمونه کار بیان شد.
در بخش دیگر این برنامه توصیه هایی در رابطه با ضرورت درج راه های ارتباطی در عنوان بندی ابتدایی و انتهایی مطرح شد که در یکی از این توصیه ها تاکید بر «آنلاین بودن یکی از الزامات کار حرفه ای» بود و همچنین همراه داشتن اصل کار یا لینک آن یکی دیگر از توصیه های مطرح شده در این بخش بود.
بخش سوم این نشست با مدیریت مجید یوسف زاده برگزار شد که در بخش اول آن محمد علی عسگری در رابطه با راه های قانونی برخورداری از حساب پیپل در کشورهای همسایه توضیحاتی ارائه داد.
در ادامه، ایمان یاری با تاکید بر بعد کاربردی  تعرفه های سایت انجمن گفت: این برنامه صرفا برای پروژه های فردی  طراحی شده است. بخش های مختلفی دیگری به زودی به تعرفه اضافه خواهد شد که از جمله آن ها می توان به زمان بندی پروژه و استاپ موشن اشاره کرد.
در انتهای این برنامه مجید یوسف زاده توضیحاتی در ارتباط با چگونگی پرداخت مالیات و داشتن برخورد مناسب با سفارش دهنده ارائه داد.