عمومی | دانشگاه تهران

افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه تهران در سی‌ و چهارمین جشنواره قرآن و عترت (علیهم‌السلام)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی ، در اختتامیه سی و چهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت (علیهم‌السلام) دانشجویان سراسر کشور که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مراجع تقلید و جمعی از مسئولان دانشگاهی، ۱۰ مهر ۱۳۹۸ در دانشگاه قم برگزار شد، از برگزیدگان این جشنواره تجلیل به‌عمل آمد.
بر اساس اعلام نتایج، دانشجویان دانشگاه تهران توانستند ۱۵ عنوان برتر را از آن خود کنند که در رشته حفظ ۱۰ جز، علی بحرانی‌پور؛ حفظ ۵ جز، علیرضا ناصری‌نیا؛ محمد حسینی‌پور در قرائت تحقیق؛ مسعود کلانتر در فیلم کوتاه و فاطمه نجارزادگان در بخش مقاله توانستند مقام اول را کسب کنند.
هم‌چنین زهرا گودرزی، مقام دوم رشته نهج‌البلاغه؛ محمد گودرزی و امین قنبری مقام دوم و سوم ترجمه و تفسیر قرآن کریم؛ علیرضا فاضلی‌جا و فاطمه قنداقی مقام دوم و سوم صحیفه سجادیه؛ ابولفضل فلاحی‌پناه مقام سوم آشنایی با سیره معصومین (علیهم‌السلام)؛ زهرا آراسته‌نیا و محمدجواد شاهمرادی ، عنوان دوم و سوم بخش شعر؛ در حفظ ۲۰ جز، علی ناجی محله و در دعا و مناجات‌خوانی، مرضیه‌سادات موسوی، مقام سوم را به دست آوردند.
پیش از این، مرحله دانشگاهی سی‌ و چهارمین جشنواره از آذر ۱۳۹۷ آغاز شد و در اردیبهشت ۱۳۹۸ با معرفی برگزیدگان به کار خود در دانشگاه تهران پایان داد و منتخبان به مرحله کشوری معرفی شدند.