عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

با حضور مسئولین معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت: پایش عملکرد و شاخص‌های بهداشتی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر؛ نحوه عملکرد و ارائه خدمات بهداشتی و همچنین وضعیت شاخص‌های بهداشتی شهرستان بوشهر درسال ۹۷و شش‌ماهه اول سال۹۸ تیم پایش معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت.
معاون بهداشتی دانشگاه و رییس مرکز بهداشت استان بوشهر در نشست با اعضای تیم پایش و مسئولین مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: نشست‌های ارزیابی عملکرد موجب رشد و تعالی مراکز خدمات جامع سلامت در مسیر خدمات‌رسانی بهتر به ارباب‌رجوع خواهد شد.
دکتر عبدالمحمد خواجه‌ئیان اضافه داشت: تمام مصوبات پایش سال قبل در مرکز بهداشت شهرستان بوشهر اجرایی و عملیاتی شده است و بیش از ۸۰ درصد از شاخص‌های ۶ ماهه سال ۹۸ مرکز بهداشت شهرستان به انتظارات اعلام‌شده توسط معاونت بهداشتی نزدیک شده است که بایستی ۲۰ درصد باقی‌مانده تا پایان سال محقق گردد.
دکتر محمدمهدی خواجه‌ئیان افزود: این سلسله جلسات که در شهرستان‌های مختلف برگزار می‌شود ابتدا عملکرد و شاخص‌های بهداشتی مرتبط با واحدهای ارائه‌دهنده خدمت موردبررسی قرارگرفته و این شاخص‌ها با انتظارات اعلام‌شده توسط معاونت بهداشتی در ابتدای سال مورد مقایسه و بر روی هر شاخص تحلیل و بررسی آماری دقیق صورت می‌گیرد و دلایل موفقیت یا عدم موفقیت بررسی خواهد شد بنابراین روسای مرکز بهداشت و شبکه‌های شهرستان‌ها می‌توانند از نتایج به‌دست‌آمده از جلسات برنامه مداخله‌ای لازم جهت ارتقا شاخص‌ها طراحی نمایند.
گفتنی است در این نشست که معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، مدیران گروه‌های ستادی معاونت بهداشتی، رییس و مسئولان مرکز بهداشت شهرستان بوشهر حضور داشتند روند ارائه خدمات و شاخص‌های بهداشتی شهرستان بوشهر موردبررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت و راهکارهای لازم در زمینه بهبود و ارتقای شاخص‌ها ارائه شد.
انتهای پیام/ ا.س-۳۰۰۰

اخبار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را در کانال اطلاع رسانی ما دنبال کنید

https://chat.whatsapp.com/EY7jegBw69PIpld7SHn6wN