عمومی | دانشگاه فسا

پیام ریاست محترم دانشگاه فسا به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

به نام آن علیمی که انسان را آفرید و با تعلیم حقایق هستی، خلقت او را به عنایت رساند و تاج علم و کرامت بر سر برترین آفریده خویش نهاد .

همه ساله با شروع مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید، حرکت دوباره و پرانرژی در مسیر پیشرفت علمی و توسعه‌ی پایدار و رشد و تعالی در جامعه اسلامی آغاز می‌شود و در این میان دانشگاه بهترین فرصت برای آموختن، زندگی بهتر و مهیا شدن برای ورود به عرصه خدمت است .

مصادف شدن آغاز این سال تحصیلی با ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) وظیفه سنگین تری بر دوش دانشگاهیان قرار داده است تا با حرکت و تلاشی مضاعف در راستای آموختن و اعتلای افراد و جامعه کوشش بیشتری بنمایند.

در آستانه‌ی سال تحصیلی جدید، وظیفه‌ی خود می‌دانم فرا رسیدن بهار علم و دانش و معرفت را که توام با امید بالندگی جامعه‌ی دانشگاهی کشور است به تمام دانشجویان عزیز جدیدالورود و خانواده‌های محترمشان، اساتید فرهیخته و کارکنان خدوم دانشگاه و همه دانش‌پژوهان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کنم و از خداوند علیم برای همه‌ی خدمتگزاران عرصه‌های علمی و پژوهشی و فناوری آرزوی توفیق بیشتر داشته باشم .

دانشگاه بعنوان مجموعه­ ای فعال و اثرگذار در عرصه فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، پژوهشی و تولید علم نقش مهم و تعیین­ کننده­ ای در پاسخگویی به نیازهای امروز و آینده کشور ایفا می­ کند و دانشجویان و استادان، شریف ترین فعالیت را که همانا علم‌آموزی و علم‌اندوزی است سرلوحه کار خود قرار داده، زمینه پیشرفت و تعالی جامعه را فراهم کرده و در بهار تعلیم و تربیت، تلاشی دگر بار از خود به نمایش گذاشته و آغوش خود را با افتخار برای کسب علم و کمال می ‌گشایند .

امید است با همت وتلاش کلیه اساتید وکارکنان دانشگاه فسا بتوانیم گامهای مهمی در جهت رشد وشکوفایی میهن اسلامی خود برداشته وبا ایمان وپشتکار خود در ایجاد بستری مناسب جهت بالندگی استعدادهای شما دانشجویان پر تلاش ایران اسلامی همواره کوشا باشیم .

از درگاه خداوند متعال برای کلیه اعضاء محترم هیئت علمی و کارکنان زحمتکش دانشگاه فسا آرزوی موفقیت و برای دانشجویان عزیز عزت وسربلندی و طی مدارج بالاتر علمی را خواستارم.

دکتر محسن اژدری

رییس دانشگاه فسا