عمومی | دانشگاه سوره

حضور در انجمن های علمی شخصیت حرفه ای دانشجویان را شکل می دهد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، نشست دانشجویان ورودی جدید کارشناسی ارشد دانشکده هنر با حضور مسئولین، معاونین دانشگاه و مدیران برخی گروه های آموزشی این دانشکده در سالن سینما شهید فهیمی برگزار شد.
در ابتدای این نشست خسرو خسروی رئیس دانشکده هنر ضمن خیرمقدم به دانشجویان بر لزوم افزایش توانایی پژوهشی تاکید کرد و گفت: مهمترین خواسته دانشگاه از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد توانایی ارائه پایان نامه دقیق علمی است.
رئیس دانشکده هنر در همین زمینه افزود: با توجه به اینکه دوره کارشناسی ارشد در رشته های هنری صرفا عملی نیست و بخش عمده کار دانشجویان مربوط به پژوهش است، انتظار می رود دانشجویان به درس روش تحقیق اهمیت ویژه ای دهند.
وی با بیان اینکه مقطع کارشناسی ارشد امکان ورود به کار حرفه ای را فراهم می کند که این مسئله با توانایی ارائه پایان نامه سنجیده می شود گفت: در این مقطع کسب علم متکی به فرد و خود دانشجو است.
فرشاد عسگری کیا مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره با اشاره به حقوق دانشجویان و متقابلا حقوق دانشگاه، رعایت این حقوق را موجب تسهیل در امور دانشجویی دانست و گفت: مراجعه به آیین نامه های آموزشی بهترین شیوه برای کسب اطلاعات لازم در این زمینه است.
عسگری کیا ادامه داد: در دانشگاه سوره بهترین و متنوع ترین اساتید دعوت شده اند، فارغ از نمره به دانشجویان برای ارتقاء علمی کمک می کند.
در ادامه این نشست جواد صادقی معاون پژوهشی دانشگاه سوره، دانشجویان هدفمند را موفق دانست و گفت: از نقاط قوت دانشگاه سوره، فرهنگ سازمانی و ارتباطات حاکم میان دانشگاه و دانشجویان است.
وی طیف وسیع اساتید و هنرمندان را منبع خوب افزایش بهره وری علمی دانست و گفت: منابع دیجیتال و غیر دیجیتال در کتابخانه از طریق سامانه سیمرغ در اختیار دانشجویان است و همچنین شرایط دسترسی رایگان به سایت مقالات برای دانشجویان فراهم شده است که انتظار می رود دانشجویان ارشد از این فرصت به خوبی استفاده کنند.
در پایان این نشست مهران هوشیار معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سوره گفت: تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یک کار تمام وقت است و حضور موثر در دانشگاه و عضویت در انجمن های علمی برای شکل گیری شخصیت حرفه ای دانشجویان ضرورت دارد.
وی از دانشجویان دعوت کرد تا از خدمات ارائه شده در بخش مشاوره، کارگاه ها، سمینارها و نمایشگاه های حرفه ای بهره گیرند.
این نشست با حضور مسئولین دانشگاه و دانشجویان رشته های ادبیات نمایشی، هنر اسلامی، صنایع دستی، انیمیشن، گرافیک، تصویرسازی و نقاشی در سالن سینمای شهید فهیمی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، نشست دانشجویان ورودی جدید کارشناسی ارشد دانشکده هنر در بقیه رشته ها روز چهارشنبه ۱۷ مهرماه ساعت ۱۴ برگزار می شود.
انتهای پیام/