عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

بهره‌مندی بیش از 400 نفری روستائیان از خدمات رایگان درمانگاه تخصصی صحرایی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: طی دو روز فعالیت درمانگاه تخصصی صحرایی در روستای الی جنوبی بیش از 400 نفر از مردم این منطقه از خدمات رایگان آن بهره‌مند شدند.
مهندس احمد آخوندی با تقدیر از بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: حضور پزشکان خیّر در روستاهای محروم، علاوه بر اجر معنوی و پاداش اخروی آن نزد خداوند متعال، مسیری برای فرهنگ‌سازی در جهت پاسداشت ارزش‌های اسلامی خصوصاً حس نوع‌دوستی و یاری محرومین است.
وی با تقدیر از یکایک پزشکان مؤمن و متعهدی که با ایثار مثال‌زدنی و با حضور خود در میان محرومین جامعه به مداوای آنان می‌پردازند، اظهار امیدواری کرد: راهی را که بسیج جامعه پزشکی آغاز کرده است، با عنایات حق‌تعالی و با جدیت و بیش‌ازپیش ادامه یابد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: در درمانگاه صحرایی الی جنوبی 5 یونیت دندانپزشکی مستقر بود که طی دو روز حضور دندان‌پزشکان و دانشجویان جهادگر بیش از 170 نفر خدمات مختلف دندانپزشکی به‌صورت رایگان دریافت کردند.
مهندس آخوندی در خصوص خدمات ارایه در کلینیک سیار دندانپزشکی گفت: جرم‌گیری و بروساژ، ترمیم و کشیدن، پالیوتومی، درمان پالپ زنده و رادیوگرافی تک دندان، فلوراید‌تراپی و فیشورسیلنت در این درمانگاه ارایه شد.
وی خاطرنشان کرد: در این درمانگاه پزشکان متخصص زنان و زایمان، جراح عمومی، داخلی، اطفال، تغذیه، روانشناس بالینی و پزشک عمومی، دندان‌پزشک و ماما حضور داشتند و دارو نیز به‌صورت رایگان در اختیار مراجعین قرار گرفت.
انتهای پیام/ ح.ن 3050