عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

معاون درمان وزیر بهداشت بخش‌های تخصصی بیمارستان ولایت شهرستان دامغان را افتتاح کرد

معاون درمان وزیر بهداشت بخش‌های تخصصی بیمارستان ولایت شهرستان دامغان را افتتاح کرد

.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛

صبح امروز بیست و پنجم اسفند ماه 96، دکتر جان بابایی معاون محترم درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سفر یک روزه خود به استان سمنان و با حضور در شهرستان دامغان، بخش های تخصصی بیمارستان ولایت این شهرستان را افتتاح نمود.

دکتر مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ضمن اعلام این خبر گفت: بخش های تخصصی بیمارستان ولایت شهرستان دامغان دارای 24 تخت می باشد و برای تجهیز و بهره برداری از این بخش‌ها مبلغ ده میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس دانشگاه بیان کرد: امیدواریم با افتتاح و بهره برداری از بخش‌های تخصصی این بیمارستان، خدمات مطلوب‌ و مناسب‎‌تری را به زائرین علی ابن موسی الرضا و مردم عزیز شهرستان دامغان ارائه نماییم.

وی افزود: با افتتاح این بخش‌ها، 160 تخت بیمارستان ولایت دامغان آماده ارائه خدمت می باشد.

گفتنی است: در این آیین حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، هیئت رئیسه این دانشگاه، مجد فرماندار دامغان و جمعیاز مدیران شهرستانی و مسئولین بهداشتی درمانی این شهرستان، معاون درمان وزارت بهداشت را همراهی نمودند.