مهندسی | دانشگاه صنعتی شریف

استقبال گستره از اولین دوره کارگاه آموزشی ویژه دستیاران آموزشی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی؛ اولین دوره کارگاه آموزشی ویژه دستیاران آموزشی دانشگاه صنعتی شریف توسط معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه و با همکاری شاخه انجمن آموزش مهندسی ایران در روز چهارشنبه دهم مهرماه ۱۳۹۸ برگزار شد.
این دوره‌ی آموزشی با همیاری جمعی از اساتید فرهیخته و صاحب سبک در حوزه آموزش، در ساختمان ابن سینا و تالارها به صورت چند کارگاه هم زمان برگزار شد.
دکتر علی فتوت، دکتر فرزام فرهمند، دکتر محمد حسین رهبان، دکتر محمد دورعلی، دکتر رضا اجتهادی و دکتر محمدرضا هرمزی نژاد از دانشگاه صنعتی شریف و دکتر حسین معماریان و دکتر رامتین خسروی از دانشگاه تهران مدرسین این کارگاه‌های آموزشی بودند.
این کارگاه آموزشی که برای نخستین بار با این وسعت در کشور برگزار گردید با حضور بیش از ۶۰۰ دستیار آموزشی و تعداد قابل توجهی از اعضای هیات علمی و همچنین کارکنان دانشگاه که به عنوان دستیار آموزشی و سرپرست آزمایشگاه فعالیت دارند برگزار شد. شرکت کنندگان در این دوره‌ها با اصول و اخلاق حرفه‌ای؛ آداب دستیاری آموزشی؛ روش‌های صحیح تدریس و کلاس داری؛ شیوه‌های آموزش تعاملی و روش‌های یادگیری-یاد دهی فعال آشنا شدند.
شرکت کنندگان در این کارگاه‌ها؛ گواهی حضور در دوره با تایید معاونت آموزشی دانشگاه و ریاست شاخه انجمن آموزش مهندسی ایران دریافت خواهند کرد.