عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

افتخارآفرینی ۹ دانشجوی دانشگاه محقق اردبیلی در جشنواره سراسری قرآن و عترت

۹ نفر از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی موفق به کسب رتبه های برتر در سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور شدند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با اعلام این خبر افزود: در این جشنواره سه نفر از دانشجویان موفق به کسب رتبه اول، سه نفر موفق به کسب رتبه دوم، سه نفر موفق به کسب رتبه سوم و همچنین دو نفر از دانشجویان موفق به کسب رتبه چهارم کشوری شدند.
دکتر عباس فنی اصل افزود: نرگس سلطان زاده در رشته نقاشی، حسن سلامی بیگ باغلو در رشته ترجمه و تفسیر قرآن و عارفه منصوری در رشته حفظ موضوعی قرآن کریم مقام اول سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور کسب کردند.
وی ادامه داد: فاطمه وطن پرست در رشته احادیث اهل بیت (ع)، محمد الماسی در رشته خوشنویسی و احد حاجی زاده در رشته دعا و مناجات مقام دوم را کسب کردند.
فنی اصل ادامه داد: وحید رحمانی در رشته اذان، سمیه محمدی حمیدی در رشته مقاله نویسی و سیدهادی سیدترابی در رشته عکاسی مقام سوم و حمزه رجبی و علی بابلانی مقدم موفق به کسب رتبه چهارم کشوری در رشته های نقاشی و معرق شدند.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: این دانشجویان در مسابقات کشوری بین دانشگاه های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موفق به کسب ۹ رتبه برتر و ۲ رتبه چهارم شده و این ۱۱ نفر به مسابقات ملی که بین دانشجویان دانشگاه های تابعه وزارت علوم و وزارت بهداشت برگزار خواهد شد، راه یافتند.
لازم به ذکر است، مراسم اختتامیه این جشنواره­ یازدهم مهر ماه ۱۳۹۸ در قم با حضور آیت الله جعفر سبحانی، دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاونان وزارت برگزار شد.