عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

هشتم اسفند، جشنواره دانشجویان علوم پزشکی "آتا" برگزار می شود



جشنواره " اشتراک گذاری تجربه های ارزشمند" دانشجویان علوم پزشکی در تحقق پاسخگویی اجتماعی هشتم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد .


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، در راستای استعدادیابی و افزایش شور و نشاط علمی در دانشجویان و تلاش بیشتر برای ارائه خدمات باکیفیت تر به مردم، جشنواره یک روزه " اشتراک گذاری تجربه های ارزشمند دانشجویان علوم پزشکی برگزار می شود.

این جشنواره  با موضوع نوع دوستی، پاسخگو بودن به نیازهای جامعه  برگزار و فعالیتهای منتخب دانشجویان در قالب سخنرانی ۱۰دقیقه ای ارایه می شود .

از جمله محورهای این جشنواره می توان به ارتقای سلامت، عدالت، توجه به مفهوم سلامت و محیط، سلامت یکپارچه، توانمندسازی جامعه، ترجمان دانش به زبان مردم، دانشگاه بدون مرز، مشارکت در برنامه های کاهش آسیب، معیارهای ارزیابی نهایی اشاره کرد.

میزان مشارکت فعال دانشجویان(منظور تعداد و سهم دانشجویان دخیل از ایده تا عمل)، میزان نوآوری و خلاقیت در خدمت ارایه شده، تاثیرگذاری و اثربخشی خدمات ارایه شده، جمعیتی که از خدمت مذکور بهره مند شده اند، علمی بودن و مبتنی بر شواهد قابل دفاع، رعایت دقیق اصول اخلاقی در شیوه ارایه خدمات از معیارهای ارزیابی نهایی در این جشنواره هستند.

علاقه مندان و واجدین شرایط برای شرکت دراین جشنواره، لازم است خدمات صورت گرفته خود را به شکل ساده و در قالب یک فایل صوتی/ تصویری ۳ تا ۵ دقیقه ای، به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی واقع در ساختمان ستادی شماره یک طبقه اول ارائه کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت آموزشی دانشگاه، این آثار از طریق کلان منطقه ۱۰، پس از شناسایی و راستی آزمایی به دبیرخانه جشنواره دانشگاه علوم پزشکی ایران ارسال خواهد شدو علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه جشنوارهدفتر استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی ایران با شماره ۸۶۷۰۲۲۵۱ و ۸۶۷۰۲۲۰۵ و ایمیل gtsc@iums.ac.ir تماس حاصل کنند.

جدول زمان بندی و پروتکل دقیق تر مراحل مختلف این جشنواره متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/