عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

دیدار دکتر صالحی عمران با هیاتی از مسئولین و متخصصین شرکت پشتیبانی و نوسازی هلیکوپتر ایران (پنها)

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور : روز دوشنبه ۷/۷/۹۸ دکتر صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای با هیاتی از مسئولین و متخصصین شرکت پشتیبانی و نوسازی هلیکوپتر ایران دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار که با حضور معاونین آموزشی، اداری و مالی، پژوهشی، دانشجویی و مدیر کل بین الملل دانشگاه فنی و حرفه ای انجام شد، زمینه های همکاری های دو جانبه و چند جانبه بین المللی در حوزه برگزاری دوره های آموزشی مشترک بحث و تبادل نظر شد.

در آغاز گفتگو، مذاکره کنندگان به معرفی ماموریت، چشم انداز، و اهداف سازمان خود پرداختند و ضمن معرفی امکانات و قابلیت های موجود بر ضرورت همکاری های چند جانبه و توسعه تعاملات علمی بین المللی تاکید نمودند. پیشینه و تجربیات دانشگاه فنی و حرفه ای در تربیت تکنسین ماهر، تعداد بسیار بالای دانشجو و شبکه ی گسترده ی این دانشگاه در بیش از ۱۲۰ شهر در سراسر کشور از یکسو و دانش و تجربه ی متخصصین شرکت پنها در طراحی، تولید، بومی سازی، بازسازی، و تعمیر و نگهداری بالگرد از سوی دیگر قابلیت های بسیار بالایی را برای همکاری های چند جانبه ایجاد نموده است. پیش بینی می شود دانشگاه فنی و حرفه ای با هدف ایجاد رشته ای مرتبط با تعمیر و نگهداری هلیکوپتر و شرکت پنها با هدف بهره مندی از دانش استادان و پژوهشگران دانشگاه فنی و حرفه ای این تعامل فنی و آکادمیک را توسعه دهند.

در این جلسه هر یک از طرفین دو نفر نماینده جهت ادامه مذاکرات معرفی نمودند تا به زودی جزئیات همکاری ها به صورت مکتوب ارائه و پس از تصویب وارد فاز اجرایی گردند. و در پایان جلسه جانشین فرمانده شرکت هلیکوپتر سازی پنها مهندس فلاحی از دکتر صالحی عمران و سایر مسئولین دانشگاه فنی و حرفه ای حاضر در جلسه رسما جهت بازدید از نمایشگاه توانمندی های شرکت هپنا و امکانات آموزشی و رفاهی موجود در این شرکت دعوت کرد.

جزئیات و برنامه اجرایی این همکاری به زودی از طریق سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.