عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

اجرایی شدن قرارداد همکاری مشترک دانشگاه محقق اردبیلی با دانشگاه کوردوبا اسپانیا

رئیس گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه محقق اردبیلی از اجرایی شدن قرارداد همکاری مشترک دانشگاه محقق اردبیلی با دانشگاه کوردوبای اسپانیا خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمدتقی آل ابراهیم از اجرایی شدن قرارداد همکاری مشترک دانشگاه محقق اردبیلی با دانشگاه کوردوبای اسپانیا خبر داد و گفت: دکتر عباس فنی اصل و دکتر یعقوب منصوری اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی در رشته های فلسفه غرب و شیمی فیزیک در راستای حمایت مالی در قالب برنامه KA۱۰۷ اتحادیه اروپا، به مدت یک هفته در کشور اسپانیا حضور یافتند.
وی افزود: حضور در دانشگاه ها به منظور آشنایی با منابع مرتبط تخصصی در حوزه فرد اعزام شده در سطح بین المللی، بازدید از آزمایشگاه های دانشگاه های طرف مقابل و رایزنی در جهت حضور سایر اساتید و دانشجویان دکتری از مهمترین اهداف این قرارداد همکاری می باشد.
آل ابراهیم با بیان اینکه هدف گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه اعزام همکاران هیات علمی و دانشجویان دوره دکتری برای دوره های کوتاه مدت علمی تحقیقاتی به دانشگاه های پیشرفته است، خاطرنشان کرد:  این اعزام با حمایت مالی طرف مقابل انجام می شود تا در شرایط تحریم، ارز کمتری از کشور خارج شود.