عمومی | دانشگاه بزرگمهر

پیام تبریک ریاست دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمد حسین شفیعی میم، رئیس دانشگاه بزرگمهر قائنات طی پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ الَّذِینَ اُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجاتٍ
خداوند آنهایی را که ایمان آورده‌‏اند و کسانی را که دانش یافته‌اند، به درجاتی برافرازد. «سوره مجادله، آیه۱۱»


همه ‌ساله با نخستین روز مهرماه، از یک‌سو پاییز در تقویم فصل‌ها آغاز می‌شود و از سوی دیگر نسیم روحبخش و فرح‌افزایِ بهارِ دانش و آموزش در سراسر کشور وزیدن می‌گیرد، تا جویندگان دانایی، راه دانشگاه را در پیش ‌گرفته و با حضور خود ضمن ایجاد انگیزه، شادابی و نشاط در فضای علمی میهن عزیزمان به فضای دانشگاه روح زندگی و پویایی هدیه می کنند. تقارن باشکوه آغاز فصل علم و دانش با ماه محرم و هفته دفاع مقدس و درس‌های این وقایع، می‌تواند کامل‌ ترین مدرسه و دانشگاه برای کسانی باشد که جویای کشف و کسب آموزه ‌های عمیق انسانی، معرفتی و الهی هستند.
دانشجویان گرامی بدانید که بدون تردید، سنگر علم و دانشی که شما در آن مشغول فراگیری علم می باشید کمتر از سنگرهای دوران هشت سال دفاع مقدس نمی باشد. اگر دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی نتوانست به اهداف شوم خود برسد، قطعا از هیچ تلاشی برای انحراف شما دانشجویان و جوانان عزیز از مسیر واقعی علم و پژوهش، که آغاز دانایی و درس زنگی می باشد، با نقشه های پلید خود دست نخواهد کشید. بی شک هوشیاری همه دانشجویان در تمام دوران به خصوص این برهه حساس می تواند کلید موفقیت و پیروزی شما و سر افرازی این کشور پهناور باشد.
اینجانب ضمن پاسداشت هفته شکوهمند دفاع مقدس و با گرامی¬داشت یاد و خاطره شهیدان، با آرمان های امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کرده، و آغاز سال تحصیلی شروع دلنشین درس، دانشگاه، فعالیت های علمی، آموزشی و پژوهشی را به همه دانشجویان عزیز، همکاران پرتلاش اعضای محترم هیات علمی، کارمندان خدوم و به ویژه نودانشجویان و جامعه دانشگاهی صمیمانه تبریک عرض می نمایم. از درگاه حضرت دوست برای تک تک عزیزان، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی توام با سعادت و سلامت را آرزو دارم.


محمد حسین شفیعی میم
رئیس دانشگاه