مهندسی | دانشگاه صنعتی شریف

آغاز ثبت نام در یازدهمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف

به گزارش روابط عمومی؛ یازدهمین دوره جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف با هدف ایجاد ارتباط میان صاحبان ایده و کارآفرینان با سرمایه گذاران در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌گردد. این دوره از جشنواره در سه حوزه‌ی ایده، طرح و استارتاپ برگزار می‌شود.
جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف، رویدادی است که توسط مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود و با برگزاری ۱۰ دوره نقشی مهم در معرفی کسب و کارهای نوپا به سرمایه گذاران ایفا کرده است.
این جشنواره از یک‌سو عرصه‌ای است برای ارائه دستاوردهای فنی- پژوهشی دانشجویان، دانش آموختگان، اساتید دانشگاه‌ها، کارآفرینان، صاحبان ایده‌های کسب و کار و از سوی دیگر فضایی است برای طرح نیازمندی‌های صنعت، که نهایتاً از رهگذر سرمایه‌گذاری صنعت در کسب وکارهای دانش‌بنیان، فرصتی را برای همکاری موثر و نظام‌مند صنعت و دانشگاه فراهم می‌آورد.
در طی مراحل این جشنواره، شرکت‌کنندگان ضمن آشنایی با مفاهیم و اصول کسب وکار و تمرین عملی آن‌ها بر مبنای ایده‌ی محوری و فناورانه خود، در یک محیط رقابتی نسبت به آماده‌سازی طرح خود جهت ارائه به نهادها و اشخاص سرمایه‌گذار اقدام می‌نمایند. خروجی‌ نهایی این جشنواره، طرح‌های برتری است که ضمن برخورداری از خدمات حمایتی مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف و سایر نهادهای حامی، امکان سرمایه‌گذاری صندوق پژوهش و فناوری شریف و سایر سرمایه‌گذاران به منظور تجاری شدن طرح و تولید محصول مربوطه را خواهند داشت.
علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به آدرس http://vccup.sharif.ir/۱۱/signup مراجعه نمایند.