انتشار مقالات دومین کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
مقالات دومین کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران در تاریخ ۷ مهر ۱۳۹۸ در پایگاه سیویلیکا نمایه و منتشر شد. این رویداد در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی –سازمان همیاری شهرداری ها و مرکز توسعه خلاقیت و نوآوری علوم نوین و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار شده است.در این رویداد ۹۲ مقاله شامل ۱۳۳۴ صفحه ارائه شده است.بر اساس تحلیل اولیه انجام شده، مقالات این دوره از کنفرانس عمدتا در موضوعات زیر ارائه شده است:
- مدیریت
- تجارت الکترونیک
- مدیریت دانش
- رضایت مشتری
- اهرم مالی
- قصد خرید
- کیفیت زندگی کاری
- ساختار مالکیت
- بازاریابی
- عملکرد سازمانی
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دومین کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران به صورت زیر می باشد:
۱. حفظ و بهره برداری از انرژی های نو از دیدگاه مدیریت دولتی کارآمد در کشورهای در حال توسعه
۲. بررسی اثرات سرمایه اجتماعی بر توسعه اقتصادی
۳. بررسی اثر سبک رهبری تعاملی بر انگیزش کارکنان شعب بانک صادرات شهر کرمان
۴. ارزیابی سبک رهبری تحول آفرین بر نگرش و انگیزش کارکنان بانک صادرات شهر کرمان
۵. برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت نادکو با استفاده از زنجیره مارکوف
۶. شناسایی عوامل اثرگذار بر اجتماعات برند با استفاده از تصاویر گویا
۷. عملکرد مالی و مسئولیت اجتماعی بانک های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران
۸. سرمایه گذاری نهادی، ساختار سرمایه و برآمدگی هزینه در شرکت های بورس اوراق بهادار تهران
۹. توسعه روش سیستماتیک آنالیز حالات خرابی بالقوه طراحی (DFMEA) در فاز طراحی در مدیریت تحقیق و توسعه
۱۰. نقش مدیریت تحقیق و توسعه پویا در رضایت پرسنل و تعالی سازمان
۱۱. بررسی اهمیت طرح ریزی پیشاپیش کیفیت محصول در افزایش رضایت مشتری و پیشرفت سیستم مدیریت کیفیت سازمان ها (مطالعه موردی تولیدی قطعات ریخته گری و فورج)
۱۲. مخارج دولت و چرخه های اقتصادی در ایران
۱۳. عوامل موثر درصنعت گردشگری شهر نایین
۱۴. بررسی نقش مدیریت دانش و سرمایه فکری در شکل گیری تفکر استراتژیک (مورد مطالعه : مدیران و کارکنان شرکت های دانش بنیان نوپا)
۱۵. تاثیر تجارت الکترونیک بر رشد اقتصادی و تورم (مطالعه موردی استان آذربایجان غربی)
۱۶. بررسی نقش صندوق توسعه ملی و شاخص های حکمرانی خوب بر متغیرهای کلان اقتصاد ایران
۱۷. صندوق تثبیت وسیاست های مالی در کشورهای عضو اوپک
۱۸. بررسی فرصت های کارآفرینی گردشگری در شهرستان مریوان و هورامان
۱۹. بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری و رفتار شهروند سازمانی در میان کارکنان دانشگاه پیام نور ارومیه
۲۰. بررسی روند تغییرات شاخص های رابطه مبادله ، تراز تجاری غیرنفتی و تولید ناخالص داخلی ایران طی سالهای ۱۳۶۰ تا ۱۳۹۳
۲۱. بررسی تاثیر ابعاد ساختاری مدیریت بر عملکرد کارکنان (کارکنان شهرداری کوهدشت)
۲۲. بررسی مدیریت دانایی محور و تحلیل مدیریت دانش در مدیریت نوین دولتی
۲۳. بررسی مشتری گرائی بر عملکرد صادرات با در نظر گرفته نقش متغیرهای تعهد رفتاری و ارتباطات در شرکت های صادرکنند محصولات پائین دستی پتریشیمی در ایران
۲۴. بررسی نقش امیدواری مصرف کننده در تبیین تاثیر ارزش برند ادراک شده بر پیامدهای رابطه مشتری – برند در محیط خرده فروشی آنلاین
۲۵. نقش مدیریت پرتفوی شرکت در بخش عمومی
۲۶. بررسی عوامل موثر بر عدم بازپرداخت تسهیلات زیر بخش کشاورزی (مطالعه موردی شعب بانک کشاورزی شهرستان های سبزوار، جوین جغتای و داورزن)
۲۷. بررسی تاثیر شخصیت، خودکارآمدی و شناخت پیش نگرانه کارآفرینان بالقوه بر تمایلات کارآفرینی
۲۸. بررسی تاثیر سرمایه های فکری بر عملکرد سازمانی در سازمان تامین اجتماعی شهر ایلام
۲۹. بررسی ارتباط تسهیم دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر نقش میانجی عوامل دورن سازمانی (مطالعه موردی: شعبات بانگ پاسارگاد استان آذربایجان شرقی)
۳۰. تاثیر الگوی بیرونی سایت های اینترنتی بر تمایل به خرید با تاکید بر نقش میانجی حالات درونی خریداران (مطالعه موردی: مشتریان سامانه بام بانک ملی)
۳۱. مروری بر بازاریابی چریکی و کاربردهای آن
۳۲. الگوهای تامین مالی خارجی دربانکداری اسلامی
۳۳. بررسی عوامل موثر بر قابلیت های مدیریت برند
۳۴. تاثیر استراتژی اخلاقی بر قابلیت های بازاریابی به عنوان عاملی مهم در عملکرد مدیریت تولید
۳۵. بررسی ارتباط بین ارزش در معرض خطر سبد بورسی و بازده شرکت های سرمایه گذاری پذیرفته شده در بورس
۳۶. تاثیر فعالیت های بازریابی در رسانه اجتماعی با نقش واسطه گری رضایت، اعتماد، ارزش درک شده و هویت اجتماعی
۳۷. تعامل سیاست پولی و مالی در ایران: یک رویکرد تغییر رژیمی
۳۸. مقایسه میزان دقت الگوریتم های سیاه چاله و جستجوی گرانشی در بهینه سازی سبد سهام و مقایسه با مارکوئیتز
۳۹. بررسی اصول بودجه ریزی در شهرداری ها و تاثیر آن بر نظام مالی شهرداری ها
۴۰. ارزیابی نقش گزارش تفریغ بودجه بر شفافیت مالی شهرداری ها
۴۱. ارزیابی رابطه مدیریت شهری با مدیریت ریسک و نقش آن در شهرداری ها
۴۲. تاثیر توانایی مدیریتی بر اجتناب مالیاتی
۴۳. عوامل موثر بر بهره وری منابع انسانی
۴۴. ارزش های متعارف در محیط های سرمایه گذاری
۴۵. بررسی نقش تعدیل کننده سرمایه گذاران نهادی بر ارتباط بین هموارسازی سود و محافظه کاری حسابداری
۴۶. ارزیابی نقش تسهیلات بازاریابی بر رضایتمندی مشتریان در بانک صادرات کرمانشاه
۴۷. هجمه فن آوری اطلاعات به حسابداری
۴۸. آیا افزایش حداقل دستمزد منجر به افزایش نرخ بیکاری می شود
۴۹. تداوم در استفاده از رویکرد بیانیه سرمایه فکری: عناصر تجزیه و تحلیل تئوری نهادی
۵۰. مزایا و چالش های استاندارد های حسابداری بین المللی گزارشگری مالی
۵۱. بررسی تاثیر حذف ربا از سیستم بانکداری رایج در کشور جهت برقراری ثبات اقتصادی
۵۲. تاثیر بازاریابی شبکه اجتماعی بر قصد خرید مصرف کننده با میانجی گری تعامل با مصرف کننده در فروشگاه های اینترنتی برتر ایران
۵۳. تاثیر منافع ادراک شده بر قصد خرید آنلاین با میانجی گری نگرش نسبت به خرید آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان دیجی کالا)
۵۴. تاثیر استقرار مستمر مدیریت ارتباط با مشتری بر بهبود عملکرد سازمان (مورد مطالعه : کارکنان و مشتریان بانک تجارت در شعب شمال غرب تهران)
۵۵. تاثیر محرک هزینه و مشتری بر شیوه های مدیریت زنجیره تامین سبز و عملکرد زیست محیطی (شرکت بهره برداری متروی تهران)
۵۶. همراستایی سیستم های دانش سازمانی و مدیریت دانش برای بهبود کارایی و اثربخشی عملکرد (شرکت تولید دارو)
۵۷. برون سپاری برون مرزی و عملکرد شرکت با اثرات تعدیل کنندگی اندازه، رشد و منابع ضعیف (وزارت نفت)
۵۸. تاثیر انگیزش سازمانی، رضایت شغلی کارکنان بر عملکرد سازمانی (سازمان حمل و نقل کشوری)
۵۹. تاثیر کنترل فرآیند و نتیجه بر عملکرد برون سپاری فرآیند کسب و کار: نظارت بر نقش خطرات احتمالی فروشنده و مشتری
۶۰. تاثیر مدیریت کیفیت بر نوآوری سبز با نقش تعدیل کنندگی مقررات زیست محیطی (پتروشیمی زاگرس)
۶۱. اثر متقابل رفتارهای رهبری استراتژیک و فرهنگ سازمانی در هماهنگی استراتژیک سیستم های اطلاعاتی و کسب و کار و ادغام سیستم های سازمانی (وزارت نیرو)
۶۲. تاثیر نوآوری، مدیریت منابع انسانی پایدار بر رضایت مشتری (هتل های زنجیره ای اسپیناس)
۶۳. شناسایی و بررسی عوامل قیمت گذاری و تاثیر آن بر سوداوری
۶۴. تاثیر برنامه انبارداری بر عملکرد سازمانی کارخانجات تولید رنگ پودری الکترواستاتیک
۶۵. تاثیر انعطاف پذیری های تولیدی و استراتژیک و چابکی زنجیره تامین روی عملکرد (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو)
۶۶. تاثیر هوش هیجانی رهبر بر عملکرد کاری زیردستان و رفتار شهروندی سازمانی (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
۶۷. بررسی مزایای واگذاری سهام به شرکتهای سرمایه گذاری در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار
۶۸. تاثیر رضایت مشتری و قابلیت کارکنان بر حفظ مشتری با تعدیل گری جنسیت (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی در استان گیلان)
۶۹. تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر رفتار مصرف کننده با نقش میانجی اعتماد از دیدگاه مشتری (شرکت ایران خودرو)
۷۰. بررسی عوامل موثربرریسک درماندگی مالی شرکت های پذیرفته شده دربورس واوراق بهادارتهران
۷۱. مدل پیش بینی عوامل کلیدی موفقیت (CSF) در پیاده سازی سیستم ERP با استفاده از تحلیل رگرسیون چندگانه مبتنی بر دیدگاه کاربران سیستم
۷۲. بررسی تاثیر ارگونومی بر کیفیت زندگی کاری: مورد مطالعه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران
۷۳. تاثیر هوش بازاریابی بر اخلاق مالیاتی فعالان بخش گردشگری شهر یاسوج
۷۴. بررسی تاثیر هوش هیجانی بر مذاکرات تجاری
۷۵. بررسی رابطه تورم و عمق مالی
۷۶. بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده به قصد خرید کالاهای ایرانی
۷۷. سیستم اطلاعاتی حسابداری
۷۸. سنجش تاثیر دین داری، اعتماد و تحصیلات و میزان نیروی کار بر میزان درآمد سرانه با استفاده ازروش حداقل مربعات معمولی OLS (کاربست داده های طرح بررسی و سنجش شاخص های فرهنگ عمومی کشور)
۷۹. نوآوری های حسابداری مدیریت در دوره های اقتصادی
۸۰. مدیریت خرده فروشی در تجارت الکترونیک و تاثیرات آن بر افزایش کیفیت سرویس دهی به مشتریان
۸۱. تاثیرات مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در بازاریابی الکترونی
۸۲. تحلیل و بررسی مدیریت استراتژیک در تجارت الکترونیک
۸۳. بررسی تاثیر اجرای مدیریت دانش بر عملکرد بانک
۸۴. بررسی نقش تعدیل گری نوع صنعت بر ارتباط بین رقابت در بازار محصول و مدیریت سود در شرکت ها
۸۵. رابطه بین معنویت و خود مدیریتی در بین جانبازان دفاع مقدس استان سمنان
۸۶. بررسی تاثیر فرهنگ یادگیری سازمانی بر کیفیت ارتباطات با توجه به نقش متغیر میانجی چابکی سازمان در شهرداری تهران
۸۷. ارتباط بین الگوی چرخه عمر دیکینسون و ریسک سقوط قیمت سهام
۸۸. تاثیر نوسانات نرخ ارز بر فرصت های سرمایه گذاری
۸۹. بررسی ارتباط نسبت هزینه مالیات به سود ناخالص (عملیاتی) و مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۹۰. اندازه گیری وفاداری مشتریان بر اساس سبک رهبری مدیران، ارزش ویژه برند و خدمات ارائه شده با استفاده از فرایند سلسله مراتبی فازی (مطالعه موردی: شرکت بیمه سرمد)
۹۱. بررسی تاثیر سرمایه گذاری های مخاطره پذیر و اهرم مالی بر بازده شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۹۲. نقش رهبری هوشمند به عنوان عامی اثرگذار بر استقلال شغلی کارکنان اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی شهر همدان