عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

نخستین آزمون بسندگی زبان انگلیسی ویژه کارکنان حوزه بین‌الملل دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، دکتر سکینه شب بیدار، معاون آموزشی کالج بین‌الملل دانشگاه با اعلام این خبر گفت: آزمون بسندگی زبان انگلیسی با شرکت ۲۰۲ نفر از کارکنان معاونت و پردیس بین‌الملل دانشگاه پنجشنبه ۴ مهرماه ۹۸ در سالن آزمون‌های الکترونیک مرکز طبی کودکان برپا شد.
وی هدف از این آزمون را بررسی و شناسایی سطوح توانمندی زبان انگلیسی همکاران و برنامه‌ریزی برای ارتقاء دانش زبان انگلیسی آن‌ها اعلام کرد.
معاون آموزشی کالج بین‌الملل دانشگاه با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری این آزمون از حدود یک ماه پیش به طور جدی آغاز شد، اظهار داشت: مجموعه سوالات آزمون بسندگی در کالج بین‌الملل که با عنوان College-test of English Proficiency شناخته می‌شود، به همت کرسی زبان‌های خارجی و با رعایت استانداردهای بین‌المللی تهیه و تنظیم شد.
دکتر شب ‌بیدار افزود: این آزمون شامل سه بخش شنیداری (۳۰ سوال)، دستور و واژگان (۴۵ سوال) و درک مطلب (۲۵ سوال) بود و در  مدت زمان ۸۰ دقیقه برگزار شد.
وی با تاکید بر اینکه شرکت در آزمون بسندگی زبان انگلیسی برای تمامی همکاران حوزه بین‌الملل دانشگاه الزامی اعلام شد، بیان داشت: برخی از کارکنانی که از آزمون مذکور جا ماندند در امتحان مشابهی که ظرف دو هفته آینده برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.
معاون آموزشی کالج بین‌الملل دانشگاه تصریح کرد: تنها کارکنانی که دارای مدرک معتبر ( در طول دو سال گذشته)  آیلتس با نمره  ۷ به بالا بودند، از این امتحان معاف شدند ضمن اینکه در میان آزمون دهندگان دارندگان مدرک زبان انگلیسی نیز حضور داشتند.
دکتر شب بیدار یادآور شد: بر اساس مصوبات شورای مدیران معاونت بین‌الملل، همه کارکنان حوزه بین‌الملل باید در آزمون بسندگی زبان انگلیسی شرکت کنند.
خبر: مهناز وحیدی