عمومی | دانشگاه مهندسی فناوری های نوین قوچان

سامانه یکپارچه وبلاگ دانشگاه صنعتی قوچان راه اندازی و به بهره برداری رسید.

سامانه وبلاگ دانشگاه صنعتی قوچان با آدرس http://blog.qiet.ac.ir توسط واحد فناوری اطلاعات دانشگاه طراحی و راه اندازی گردید.

دکتر احمدرضا منتظرالقائم مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی قوچان در مصاحبه با روابط عمومی ضمن اعلام خبر فوق افزود : با راه اندازی این سامانه از این پس تمامی کارمندان، اساتید و دانشجویان محترم و همچنین مدیران گروه ها، انجمن های علمی، گروه های فرهنگی و دیگر تشکل های دانشگاه می توانند با ارسال درخواست خود از طریق گزینه “درخواست وبلاک” در صفحه اول این سامانه، از امکانات آن استفاده نمایند.

وی افزود : این سامانه بر پایه پلتقرم وردپرس طراحی شده است و به همین دلیل تمام قابلیت ها و امکانات وردپرس را دارا می باشد و در حال حاضر در این سامانه برای هر کاربر فضای ذخیره سازی به میزان ۲۰۰MB تخصیص یافته است .

دکتر منتظر القائم گفت : امکانات این سامانه برای مواردی همانند : ارتباط بین اساتید و دانشجویان ، اطلاع رسانی تشکل های دانشگاه ، نشر اخبار دانشجویی، علمی، فرهنگی، ورزشی ... ، به اشتراک گذاری دانش و تخصص ، معرفی و بحث پیرامون موضوعات دانشگاه ، و مواردی از این قبیل قابل استفاده است که این امر می تواند در تولید محتوا برای دانشگاه صنعتی قوچان در فضای مجازی تاثیر به سزایی داشته باشد.