عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر رییس کرمی: اساتید و دانشجویان دانشکده پزشکی در کنار سایر اقشار جامعه، رشادت های ماندگاری را در دفاع از کیان وطن رقم زدند

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، دکتر سید رضا رئیس کرمی، مدیر گروه کودکان دانشکده پزشکی روز دوشنبه اول مهر ۹۸  در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در جمع دانشجویان جدید در مجموعه ورزشی چمران گفت:  اقتضای این حساسیت در دوران تهاجم خصم زبون، حضور گسترده و جانانه در جبهه های نبرد و اشتیاق تمام تا بذل سرمایه جان در برابر این وظیفه بود.
ما در دوران دانشجویی در بسیاری از عرصه های اجتماعی فعال بودیم. در حال حاضر نمونه امروزی این حضور در صحنه های اجتماعی و قبول مسئولیت را در این حرکت خودجوش می توان دید که مثلا دستیاران گروه کودکان به دنبال راه اندازی یک سازمان مردم نهاد در حمایت از کودکان کار هستند.
وی خاطرنشان کرد: ما مدیون مردمیم، با هزینه آنها درس خواندیم. هیچ منتی بر سر مردم نیست، باوجود همه هجمه ها پزشکان در راس گروه های مورد اطمینان و احترام و مرجع مردم هستند. هر کدام از شما یک مسیری دارید، باید ملکه ذهنتان باشد که خدمت گذار مردم هستید.
دکتر رئیس کرمی با اشاره به بحث 'رول مدلینگ'  به عنوان یک بحث پذیرفته شده گفت: در دانشگاه علوم پزشکی تهران و میان اساتید مدل های خوبی داریم که می توانید از آنها استفاده کنید. در همه چیز نمونه هستند. برجستگی و شایستگی تنها به حرف زدن نیست. اساتید ما در عمل نمونه هستند، شما می توانید با ارتباط گرفتن با اساتید و دانشجویان سال بالایی از مشورت آنها استفاده کنید.
وی در پایان خاطر نشان کرد: هر سال دانشگاه ما در غالب مسایل علمی و آموزشی حائز رتبه برتر کشوری است. بیشترین مدال ها را کسب می کنند. شما هم طبیعتا مسیر آنها را خواهید رفت و ما همه به شما افتخار می کنیم.