عمومی | دانشگاه صدا و سیما

رونمایی از نشان ۵۰ سالگی دانشگاه صدا و سیما

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صدا و سیما  در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با حضور دکتر عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی،دکتر اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما و دکتر دارابی معاون محترم امور استان‌ها از نشان ۵۰ سالگی دانشگاه صدا و سیما رونمایی شد.

در این مراسم که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید برگزار گردید، آقایان دکتر عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر دارابی معاون محترم امور استان‌ها، دکتر اسفندیاری رییس دانشگاه، روسای دانشکده‌ها، کارکنان و جمعی از دانش آموختگان و پذیرفته شدگان جدید حضور داشتند.

در این مراسم که از بخش های متنوع فرهنگی و هنری برخوردار بود، بعد از سخنرانی‌های مهمانان این ویژه برنامه، از نشان ۵۰ سالگی دانشگاه صدا و سیما رونمایی به عمل آمد. این نشان که توسط موسسه هنری سه در چهار طراحی شده دیروز طی مراسمی رونمایی شد و سرپرست گروه طراحان نیز به ویژگی‌های این اثر اشاره کرد.

اهدای نشان استادی افتخاری به پرویز شیخ طادی کارگردان سینما و تلویزیون، تجلیل از خانواده شهید هوشنگ نوری از شهدای دانشگاه صدا و سیما، تجلیل از دانش آموختگان برتر و رتبه‌های ممتاز ورودی جدید از دیگر بخش های این مراسم بود.