کنفراس ها | سیویلیکا

مقالات فصلنامه فناوری آموزش، دوره ۱۴، شماره ۱ منتشر شد

مجموعه مقالات فصلنامه فناوری آموزش، دوره ۱۴، شماره ۱ که در سال ۱۳۹۸ منتشر شده بود با تعداد ۲۱ مقاله در پایگاه سیویلیکا (CIVILICA.com) نمایه سازی و منتشر شد.

فصلنامه فناوری آموزش (Journal of technology of education ) یک نشریه علمی-پژوهشی است که توسط دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به صورت فصلی به زبان فارسی از سال ۱۳۸۵ در انتشارات دانشگاه شهید رجائی منتشر می شود.

لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۱۴، شماره ۱ این ژورنال به صورت زیر می باشد:
۱. مفهوم آموزش و تاثیر آن در معماری مسجد–مدرسه های دوره قاجار
۲. آموزش مبتنی بر نرم افزار دی مالتی پلکسر نوری با استفاده از کریستال های فوتونی دو بعدی و ارائه سرفصل آن برای دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی الکترونیک
۳. طراحی مدل بهینه استقرار آموزش های تعامل گرای هوشمند مجازی فراگیر در دانشگاه تهران مبتنی بر تحلیل راهبردی
۴. فراتحلیل اثربخشی فناوری در پیشبرد اهداف آموزش ریاضی
۵. معرفی سیستم آموزش تشخیص و تصحیح ابهام کلمات برای افزایش کارایی مترجم متن فارسی به زبان اشاره فارسی با استفاده از آنتولوژی.
۶. آسیب شناسی برنامه درسی جدید رشته الکتروتکنیک شاخه آموزش فنی و حرفه ای (مطالعه موردی: استان یزد)
۷. واکاوی برنامه درسی کارشناسی ارشد پیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته معماری و مقایسه میزان انطباق آنها بر مولفه های آموزش معماری
۸. سواد ریاضی دانش آموزان پایه نهم: پژوهشی براساس آزمون مطالعه پیزا
۹. شخصی سازی محیط یادگیری الکترونیکی براساس خودکارامدی یادگیرنده
۱۰. بررسی رابطه تفکر استراتژیک و سرمایه فکری با گرایش به نوآوری سازمانی در میان مدیران و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان تهران
۱۱. شناسایی معیارهای اثربخشی برنامه های آموزش الکترونیکی درس کار و فناوری از دیدگاه صاحب نظران
۱۲. آموزش منظورشناسی زبان انگلیسی با رویکرد اجتماعی-فرهنگی
۱۳. شایستگی های حرفه ای معلمان و رضایت شغلی با تاکید بر دیدگاه سازنده گرایی
۱۴. شناسایی نیازهای دانشجویان کشاورزی در زمینه شایستگی های حرفه ای براساس مدل بوریج و رابطه آن با ساختار اجتماعی آموزش
۱۵. تاثیر کیفیت فضای بسته آموزشی بر میزان حس جمعی کاربران
۱۶. تحلیل فلسفی فناوری و نقش آن در شکل گیری فضای مجازی
۱۷. تبیین جایگاه و نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یاددهی– یادگیری مبتنی بر سنتز پژوهی در شواهد پژوهشی معاصر
۱۸. طراحی اکوسیستم کارآفرینی پردیس دانشگاهی با رویکرد مدلسازی ساختاری- تفسیری
۱۹. مطالعات تحقیقاتی مدیریت دانش در عصر پردازش ابری
۲۰. تاثیر کاربست الگوی آموزش مبتنی بر محیط های یادگیری سیار بر حضور اجتماعی و حضور تدریس یادگیرندگان مدارس هوشمند در درس ریاضی