عمومی | دانشگاه فرهنگیان

مجمع عمومی فوق العاده انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان برگزار شد

مجمع عمومی فوق العاده انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم با حضور مسئولین دانشگاه فرهنگیان دکتر انصاری راد سرپرست معاونت دانشجویی، حجت الاسلام والمسلمین آقای دادگر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، آقای آقاخانی مدیر کل برنامه ریزی، خدمات و رفاه دانشجویی و سایر همکاران حوزه معاونت دانشجویی،  در سالن شریعتمداری برگزار شد. نخست  شرکت کنندگان و اعضای هیات اجرایی و بازرسین انجمن پس از معرفی خود به بحث و بررسی اساسنامه انجمن و ایرادات و اصلاحات لازم پرداختند . در ادامه مسائل و مشکلات توسط سرکار خانم خدادادی دبیر انجمن مطرح شده و مسئولین به ایراد دیدگاه‌ها پرداختند .

آقای دکتر انصاری راد ضمن اشاره به لزوم شناساندن دانشگاه فرهنگیان به مخاطبین از اقشار گوناگون به ویژه در حوزه آموزش عالی، بر حمایت ویژه از انجمن تاکید نمود و از فراهم آوردن امکانات سخت افزاری من جمله دفتر مرکزی انجمن و امکانات مورد نیاز در اسرع وقت خبر داد.

وی ادامه داد: تشکیل انجمن های دانش آموختگان با هدف حفظ ارتباط و تعامل دانشجویان فارغ التحصیل با نهاد آموزش عالی به ویژه برنامه ها و ساحت های مختلف دانشگاه محل تحصیل، در موسسات آموزش عالی مختلف ایران پیگیری شده است و در دانشگاه فرهنگیان نیز در سال ۱۳۹۶ هیات موسس با تدوین اساسنامه و کسب مجوز از وزارت علوم اقدام به انجام این مهم نموده است

دکتر انصاری راد افزود: نخستین جلسه مجمع عمومی جهت انتخاب ارکان انجمن مردادماه ۹۵ برگزار گردید و دبیر، هیات اجرایی و بازرسین با رای همه اعضا معرفی شدند.

وی در ادامه نسبت به برگزاری جلسات منظم و منسجم انجمن و شرکت در جلسات انجمن به عنوان عضو هیات علمی در هیات اجرایی قول همکاری داد.

در بخش دیگر نشست حجت الاسلام والمسلمین دادگر ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین و توصیه‌های لازم جهت استفاده معنوی از این ایام، بر همکاری کامل نهاد نمایندگی رهبری معظم در دانشگاه و لزوم مطالبه گری اعضای انجمن و تسهیل امور و دوری از عمل صرفا بروکراتیک و تلاش همه اعضا جهت پیشبرد هر چه سریعتر امور پرداختند. همچنین ایشان نیز دعوت اعضای انجمن را به عنوان عضو صاحب نظر در هیات اجرایی انجمن پذیرفته و پیشنهاداتی جهت کارایی و اثرگذاری هر چه بهتر فعالیت ها ، تقویت ساختار و شعب استانی انجمن و لزوم مراجعه به مقامات بلند پایه از جانب اعضای انجمن و همچنین توجه تصمیم سازان و مدیران نظام تعلیم و تربیت به این انجمن و استفاده از پتانسیل آن بیان فرمودند .

در ادامه آقای آقاخانی مدیر کل برنامه ریزی، خدمات و رفاه دانشجویی نیز به تاثیرات مثبت تشکیل انجمن و حمایت های لازم علی الخصوص ابعاد رسانه ای و تبلیغاتی اشاره و قول همکاری داد.

در نوبت بعد از ظهر جلسه انتخابات برای تکمیل کادر انجمن برگزار گردید که پس از انجام مراحل انتخابات از جمله تشریح ساز و کار انتخابات، اعلام کاندیداتوری داوطلبین و معرفی و ارائه برنامه ها آقایان محمد مهدی یوسفی، حمید رفیعی، بهرام زینتی، حسام شیخ محمدی و خانم زهرا دشتی به عضویت هیات اجرایی و آقای محمد حسین زین الدینی به عنوان بازرس انتخاب شدند.

آقایان امید عرب و مصطفی پردلی به عنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی و اقای میلاد خزایی نیز  به عنوان اعضای علی البدل  هیات نظارت(بازرس) برگزیده شدند .

مقرر گردید جلسات آتی حداکثر هر دو ماه یکبار برگزار شده و برنامه ها و طرح های اعضای انجمن و اصلاحات لازم در جلسه آبان ماه بررسی، تصویب و جهت اجرا پیگیری گردد .

گفتنی است جلسه مجمع عمومی فوق العاده دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان پس از فراخوان عضویت از دانش آموختگان علاقه مند و ثبت نام در هفته سوم شهریور، سه شنبه ۲۶ شهریور ماه در محل سازمان مرکزی دانشگاه، جهت تغییر و تکمیل اعضا و مباحث فنی و تخصصی تشکیل گردید .