عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت جام

برگزاری برنامه ملی اموزشی دیابت و خود مراقبتی در دانشکده علوم پزشکی تربت جام

معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام :
برگزاری برنامه ملی اموزشی دیابت و خود مراقبتی در دانشکده علوم پزشکی تربت جام
معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت : برنامه ملی اموزشی دیابت و خود مراقبتی «دوست من انسولین» در مراقبت های اولیه بهداشتی در شهرستان  تربت جام برگزار می شود .
به گزارش خبرنگار وبدا جام ،محمد رحیمیان گفت : این برنامه ملی با حضور پزشکان ، پرستاران ، کاردان و کارشناسان ستادی ، مربیان بهداشت مدارس ، سفیران ،مراقبین سلامت ، بهورزان و افراد دیابتی نوع یک و دو به مدت سه روز ۹ و ۱۰ و ۱۱ مهر در تالار ابن سینا دانشکده علوم پزشکی تربت جام برگزار می شود .

وی بیان کرد :آموزش دیابت گابریک، یک موسسه غیردولتی می باشد که با هدف اصلی آموزش، در نقش مکمل پزشک معالج، کنترل بهتری را برای افراد دیابتی ممکن می سازد و افرادی که در این مرکز در حال فعالیت هستند، همگی خود دیابت دارند و به همین دلیل با مشکلات و مسائل مربوط به کنترل دیابت آشنا هستند و دلسوزانه به افراد دیابتی برای کنترل قند خونشان کمک می کنند. آنها می خواهند تلخی قند را برای همه دیابتی ها شیرین کنند

معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام بیان کرد:این برنامه توسط انجمن اطلاع رسانی دیابت گابریک تهران و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تربت جام برگزار می شود.