عمومی | موسسه آموزش عالی دانشوران

پیام تبریک ریاست موسسه

پیام تبریک ریاست محترم موسسه آموزش عالی دانشوران

پروفسور آیاز عیسی‌زاده

بمناسبت آغاز سال تحصیلی 97-1396

سلام،    به دانشوران خوش آمدید.

من برای دانشگاه‌هایی که انتخاب اول شما بوده‌اند خیلی متاسفم که موفق به پذیرش شما نشده‌اند، همینطور برای دانشگاه‌هایی که انتخاب دوم، سوم، و یا انتخاب nام شما بوده‌اند. در هر حال، حالا شما اینجا هستید و درهای ما به روی شما باز است.

به دانشوران خوش آمدید.

شما امروز به خانواده دانشجویانی می‌پیوندید که طی 13 سال گذشته، دلسرد و پریشان حال، سر در گریبان وارد دانشوران شدند و چند صباحی بعد،‌ شاداب و سرحال، با تخصص و اعتماد به نفس، روانه بازار کار و یا مقاطع بالاتر تحصیلی در دانشگاه‌های معتبر داخل و خارج شدند.

شما امروز به گروهی می‌پیوندید که فرهنگ درس و تحصیل و دانشگاهشان بر مبنای نور و شفافیت و صداقت و عشق است. ما اینجا همه با هم یک تیم هستیم. کار ما، تحصیل، تدریس، مدیریت یا نگهداری محیط آموزشی، هرچه که باشد بر اساس این فرهنگ انجام می‌گیرد. ما کارمان را به‌خاطر لحظه به لحظه‌ی فرایند آن انجام می‌دهیم نه برای نتیجه‌اش. ما عاشقان فرایند هستیم نه منتظران نتیجه. شما امروز به جمع دانشجویانی می‌پیوندید که درس را به خاطر لحظه به لحظه‌ی فرایند یادگیری آن می‌خوانند نه برای نمره یا مدرک آن.

دانشوران، به عنوان یک تیم فعال، با درک شرایط خاص فرهنگی، اقتصادی و سیاسی امروز کشورمان، سعی دارد با ارائه تخصص‌ها و مهارت‌هایی که لازمه بقا و رقابت در دنیای دانش محور امروز است، فرهیختگان تاثیرگذاری را تحویل جامعه دهد. فرهیختگان ما در واقع سفیران دانشوران هستند و ما سفیران خود را دانا، ماهر، متخصص و با انرژی و پرشور روانه نقاط مختلف منطقه و کشور می‌کنیم.

مقدم دانشجویان جدیدالورود را گرامی می‌داریم و آغاز سال تحصیلی را به تمام دانشجویان، اساتید، و کارکنان تبریک می‌گوییم.

آیاز عیسی‌زاده

1396/06/12