عمومی | دانشگاه فرهنگیان

بازدید معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان از پردیس فاطمه زهرا (س) و مراکز آموزش عالی دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان

به گزارش دفتر معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان، دکتر علی باقر طاهری نیا معاون پژوهش و فناوری دانشگاه مورخ ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ به همراه دکتر جرفی مدیر استانی و سایر مسئولین دانشگاه از پردیس حضرت زهرا (س) اهواز و مراکز آموزش عالی امام رضا (ع) اندیمشک، شیخ مرتضی انصاری دزفول و حضرت خدیجه کبری (س) دزفول بازدید بعمل آوردند.

دکتر طاهری نیا و همراهان، ابتدا از روند ساخت فضای آموزشی-رفاهی، ساختمان مرکز رفاهی امام سجاد (ع ) و ساختمان حجاب پردیس فاطمه زهرا (س) بازدید میدانی داشتند .

هم چنین، دکتر طاهری نیا و هیات همراه از مراکز آموزش عالی استان بازدید به عمل آوردند و از بخش های مختلف این مراکز از جمله کتابخانه دانشگاه، نمایشگاه هفته دفاع مقدس، روند ساخت خوابگاه های جدید و آماده سازی آنها و ... از نزدیک دیدن کردند.

لازم به ذکر است که دکتر طاهری نیا از تهیه کتابچه اساتید و کارکنان پیش کسوت مرکز شیخ مرتضی انصاری تقدیر بعمل آورده و در جریان اجرای طرح تیچاب در مرکز با آقای رضا صفار دانش آموخته این مرکز و مبتکر این طرح  دیدار نموده و با فرایند اجرایی طرح و سلسله جلسات اجرایی با مسئولین مرکز شیخ انصاری جهت اجرای نهایی آن توضیحات لازم را ارائه کرد.

در پایان دکتر طاهری نیا ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان استانی قول داد مساعدت و همکاری بیشتری در جهت رفع کمبودها نماید.