عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه

پیام رئیس دانشکده به مناسبت شروع سالتحصیلی

بسمه تعالی

"ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُون"

همه ساله با شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، حرکت دوباره و پرانرژی در مسیر پیشرفت علمی و توسعه پایدار و رشد و تعالی در جامعه اسلامی آغاز می شود. در این میان دانشگاه بهترین فرصت برای آموختن، زندگی بهتر و مهیا شدن برای ورود به عرصه خدمت است . ورود به دانشگاه، آغاز بصیرتی جدید برای کسب علم و معرفت است. شروعی برای جوشش خلاقیت و ترویج فرهنگ و علم آموزی همراه با اخلاقیات در جهت رسالت تکریم خود و دیگران .

دانشجویان گرامی امروز کشور ما و به تبع آن دانشگاه ها در مسیر جهش و ایفای نقشی جدید قرار دارند؛ زیرا امروز اقتصاد دانایی محور و شریان سلامت، صنعت، خدمات و فرهنگ از مسیر مراکز علمی و تحقیقاتی می گذرد. در این راه، دانشکده علوم پزشکی مراغه نیز  با تکیه بر توانمندی های فکری اساتید و دانشمندان مجرب، دانشجویان تلاشگر خود، فارغ التحصیلان فرهیخته که در همه حال سفیر این دانشکده هستند، ظرفیت های خود را در عرصه های علمی و پژوهشی در اختیار جامعه و کشور قرار داده است .

امروز شما نخبگان باید ادامه دهنده این راه روشن باشید. افتخار می کنیم که شما دانشگاه علوم پزشکی مراغه را به عنوان محل تحصیل انتخاب کرده اید و بمدیریت دانشکده نیز تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا محیطی آرام و مناسب را برای تحصیل تان فراهم آورد .

اینجانب ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به جامعه دانشگاهی از جمله استادان، پژوهشگران، فناوران، دانشجویان، کارکنان، بویژه دانشجویان جدیدالورود، ورود شما را به دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه  گرامی می دارم و از خداوند منّان  می خواهم تا در طی مدارج عالی علمی، تواًم با تهذیب، موفق باشید .

دکتر اصغر تنومند
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه