عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

دکتر کوهپایه زاده رییس دانشگاه در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به دانشجویان و دانش آموختگان مسیر علم و دانش تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: متن پیام به شرح زیر است:
با فرا رسیدن ماه مهر، دانشگاه ها رنگ و بوی زندگی و طراوت را به خود می گیرند و با عطر وجود دانشجویان و دانش پژوهان معطّر می شوند.

بدینوسیله آغاز ماه مهر، بهار علم و دانش را حضور جامعه دانشگاهی، اساتید گرانقدر و دانشجویان گرامی بویژه به دانشجویانی که به تازگی در جمع خانواده دانشگاهی پذیرفته شده اند تبریک عرض می نمایم.
این ایام هم چنین بسان تمام سال های گذشته با هفته گرامیداشت دفاع مقدس همراه و عجین است که خود معرف بزرگ ترین حماسه قرن و پایداری ملتی بزرگ در برابر هجوم دشمن متکی به حمایت‌های دنیای استکبار است.
دانش آموزان و دانشجویان ما به عنوان آینده سازان ایران اسلامی باید بدانند که برای حفظ آرمان های والایی نظیر استقلال، آزادی، امنیت، پیشرفت، عدالت و مردمسالاری، چه مجاهدت‌های بی نظیری رقم خورده است.
بی شک تولید علم آمیخته با ایمان اصلی ترین رسالت مجموعه دانشگاهی می باشد و برای نیل به این آرمان متعالی و ایجاد دانشگاه تمدن ساز می بایست روحیه علم محوری توام با تدبیر، دانایی و امید بر جامعه مسلط شود و لازمه این مهّم تلاش و کوشش شما عزیزان در دانشگاه و بسط افق های علمی کشور می باشد.
امیدوارم در طول سال تحصیلی پیش رو، دانشجویان عزیز با تکیه بر توانمندی ها و استعدادهای خود و با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه، همراه با استادان، مدیران، کارشناسان و کارکنان دانشگاه در محیطی پر نشاط به فعالیت علمی پرداخته و حضور حقیقی و تاثیر گذار خود را در عرصه های علمی و فرهنگی جامعه به اثبات برسانند.
اینجانب بر خود وظیفه می دانم، صمیمانه ترین شادباش و تبریک خویش را به مناسبت آغاز فصل شکوفایی و دانایی به دانش آموزان و دانشجویان عزیز و به صاحبان خِرَد و اندیشه به ویژه فرهنگیان دلسوز و متعهّد و ره پویان طریق علم و معنویت، تقدیم نمایم و از خداوند متعال برای تلاشگران این عرصه، آرزوی توفیق، سربلندی و سعادت داشته باشم.
مقدم شما ره پویان علم و دانش گلباران و دانشگاه علوم پزشکی ایران به افتخار قدومتان نور باران باد.