عمومی | دانشگاه مازندران

بیانیه هیات‌رییسه دانشگاه مازندران در سال‌روز گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، به مناسبت فرا رسیدن سال‌روز گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، هیات‌رییسه دانشگاه مازندران با صدور پیامی، یاد و خاطره ایثارگری‌ها و رشادت‌های دلاورمردان راست‌قامت و پیشانی‌بلند هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند .

متن بیانیه هیات‌رییسه دانشگاه مازندران بدین شرح می‌باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دفاع مقدس، تداعی‌کننده دلاوری‌های ماندگار ملت غیور ایران اسلامی است .

دفاع مقدس، طلیعه وحدت ملی مردم بزرگ و وارسته در دفاع از اسلام عزیز و کیان سرزمینی است که با خون پاک فرزندان این دیار و فداکاری و رشادت‌های مثال‌زدنی آن‌ها جاودانه و ماندگار شد .

بدون‌شک دفاع مقدس، زرین‌ترین برگ ایثار و جان‌فشانی در تاریخ ایران است و می‌توان با بهره‌جستن از فرهنگ عظیم بر جای‌مانده از آن ایام، آینده ایران عزیز اسلامی را برای همیشه بیمه کرد و راه دست‌یابی به قله‌های عزت و اقتدار را هموار نمود .

روزگار دفاع مقدس بیانگر ایستادگی و مظلومیت ملتی است که با رهبری پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام(ره) و تکیه بر ایمان و توکل بر خداوند متعال، برگ زرینی را در سراسر تاریخ به ثبت رساندند .

هیات‌رییسه دانشگاه مازندران ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به محضر مقام معظم رهبری و ملت سرافراز ایران اسلامی، یاد و خاطره ایثارگری‌ها و رشادت‌های ظفرمندانه فرزندان این مرز و بوم را گرامی داشته، امید آن دارد بتوانیم با روشنگری و ترویج فرهنگ اصیل ایثار و شهادت، ایثارگری‌ها و دلاوری‌های فرزندان این دیار در دوران هشت سال دفاع مقدس را به نسل جوان کنونی ایران اسلامی بشناسانیم .

هیات رییسه دانشگاه مازندران

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه‌های گروهی