عمومی | دانشگاه تبریز

رئیس دانشگاه تبریز در سامد به درخواست های مردمی پاسخ داد

دکتر میررضا مجیدی رئیس دانشگاه تبریز در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با حضور در استانداری آذربایجان شرقی از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت موسوم به «سامد» به درخواست های مردمی پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، رئیس دانشگاه تبریز پیش از ظهر امروز چهارشنبه با حضور در مرکز سامد در محل استانداری آذربایجان شرقی به سوالات تلفنی جمعی از شهروندان در مورد مسائل مختلف دانشگاهی و آموزشی پاسخ داد.

این ارتباط تلفنی از ساعت  ۱۱ الی ۱۲ از طریق سامانه به شماره ۱۱۱  صورت گرفت که دکتر مجیدی در این ارتباط تلفنی ضمن دریافت مسائل و مشکلات، پیشنهادها، انتقادات و شکایات مردمی از جمله مسائل حوزه آموزش عالی، متناسب با هر درخواست پاسخ و دستور لازم را صادر کرد.

مطالب و موضوعات مطرح شده در این ارتباط تلفنی  پس از بررسی کارشناسان، در کارتابل دانشگاه تبریز در سامانه سامد ثبت و به هریک از تماس گیرندگان یک کد رهگیری داده خواهد شد تا بتوانند درخواست خود را در مراحل بعدی پیگیری نمایند.

این کار در راستای اجرای سیاست های دولت مبنی بر ارتباط نزدیک مردم با مسئولان صورت می گیرد که بر این اساس مدیران استان با حضور در این دفتر، پاسخگوی تماس های مردمی با این سامانه هستند.

یادآور می شود: سامد، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت است که شهروندان می توانند از طریق شماره تلفن۱۱۱  مسایل، مشکلات و درخواست های خود را به گوش مدیران و مسئولان برسانند و از طریق کد رهگیری دریافت شده آنها را پیگیری کنند.