عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر

افتتاح اولین دوره طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

این طرح به همت دفترنهاد نمایندگی  مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر  جهت اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار گردیده است.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالواحد بامری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مراسم افتتاح طرح هدف ازطرح دانش افزایی اساتید و اعضا هیات علمی بهمراه تقویت بنیانهای معرفتی و ایجاد روحیه نشاط فرهنگی و علمی در میان اساتید است و مهمترین هدف طرح را روشنگری دینی و تبیین اندیشه سیاسی انقلاب در گام دوم است.
از منظر دین اسلام تمام انسانهای دنیا که ادعای دینمداری دارند مرتبه افراد باهم فرق میکند برخی بالاتر و برخی پایین تر هستند و انسانهایی که ازلحاظ دین مداری ایمانی عمیق،مانا و جاودان و راسخ و محکم دارند و درهرحال یادخدا هستند هرگز با مشکلات از مواضع انقلابی و عقاید خود عقب نشینی نمیکند وسست عقیده نخواهد بود ولی در طرف مقابل دسته ای دیگر هستند که دینمداری دارند ولی دینمداری سطحی و مشروط هست و در هنگام مشکلات بسوی دین و خداوند متمایل میشوند و باری به هرسو هستند و درواقع مصلحتی دیندار هستند و به محض فراغت از مشکلات تغییر موضع میدهند. سعی کنیم اگر در حوزه دینمداری قدم برمیداریم محکم و موثر قدم برداریم